De organisatoren hadden de voorbije jaren meermaals pech met de weersomstandigheden, maar nu waren ze toch niet voorzien op het aantal deelnemers.
Te lange wachtrijen bij de inschrijving, niet kunnen volgen bij de bevoorrading, lange wachtrijen bij de afspuitstand,.... Ook in Beachhouse beschikten ze over te weinig personeel en te weinig glazen voor leffes. Voor 3,5 EUR mag je wel het juiste glas krijgen denk ik.
Dat de Leiestreek weinig bossen en hellingen bezit is een gegeven. Toch konden de organisatoren er meer uitgehaald hebben. Vooral na de bevoorrading in de buurt van Vinderhoute liggen heel wat paden en wegels die we jammer genoeg links lieten liggen. Voor de afstand kan het niet geweest zijn want ik had hoop en al 40 km op de teller (voor een tocht van 45 km) en die wegels en paden liggen er ook heel goed berijdbaar bij.
Kortom een gemakkelijk tochtje om het fietsjaar te starten, maar het mag toch iets meer zijn.
Za 05/01/2013 Gent :: Drie Koningen VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 05/01/2013 Gent :: Drie Koningen VTT
en op een tocht van amper 41 km (volgens mijn garmin) de bevoorading pas gezien na bijna 30km, rijkelijk laat als je er al 17 van thuis opzitten hebt ook