Beste Mountainbikers
WTC De Spoortrekkers
Organiseert i.s.m. fietspromo op ZATERDAG 2 FEBRUARI 2013 de 20ste Bosveldtoertocht.
Afstanden: 24km + 34km + 44km + kidstoer.
Vertrek/aankomst en inschrijving: RECREATIECENTRUM KEIHEUVEL BALEN
INSCHRIJVING VANAF 11: 00h tot 15:00h
FACILITEITEN: RUIME BEVOORRADING
AFSPUITINSTALLATIE, DOUCHES, VESTIARE
WAARDERING VORIGE EDITIE : 4 STERREN
Nuttigen van consumptie's in feestzaal o.a. Westmalle van ’t vat,Belegde broodjes,Verse soep.
U kan alle informatie bekomen op onze website http://users.telenet.be/spoortrekkers1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Za 02/02/2013 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Breugeltje
- Mountainbiker
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Re: Za 02/02/2013 Balen
Post by radicalbiker »
Zeer mooie en goed georganiseerde tocht, als de weergoden meewillen kom ik zeker af. 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Normaal gezien kom ik ook opnieuw af.
Heb nog altijd ONNOEMELIJK veel respect voor het werk wat ze er verleden jaar hebben ingestoken bij zo goed als -20°C.
Zo goed als de ganse track tot aan de bevoorrading was sneeuwvrij gemaakt en geveegd.

Heb nog altijd ONNOEMELIJK veel respect voor het werk wat ze er verleden jaar hebben ingestoken bij zo goed als -20°C.
Zo goed als de ganse track tot aan de bevoorrading was sneeuwvrij gemaakt en geveegd.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Vind deze persoonlijk één van de mooiste winter toertochten. Weer of geen weer, zeker aanwezig. En inderdaad, vorig jaar was het keiheuvel gedeelte proper geveegd
Als we de voorspellingen mogen geloven zal dat dit jaar spijtig genoeg niet nodig zijn, zal eerder zeer vettig worden met dooiwater en regen 
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
Post by De Stadsdichter »
De keiheuvel ligt er meestal goed bij ook bij regenval het zal vooral het tweede gedeelte zijn waar er modder aanwezig zal zijn.
ik hoop voor de organisatie op veel volk aangezien het werk dat zij vorig jaar verricht hebben om het eerste gedeelte van de toer sneeuw vrij te maken.
ik hoop voor de organisatie op veel volk aangezien het werk dat zij vorig jaar verricht hebben om het eerste gedeelte van de toer sneeuw vrij te maken.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Eigenlijk was het -10°C,maar je de helft moogt ge liegen zekerSpeedy G. wrote:Normaal gezien kom ik ook opnieuw af.
Heb nog altijd ONNOEMELIJK veel respect voor het werk wat ze er verleden jaar hebben ingestoken bij zo goed als -20°C.![]()
Zo goed als de ganse track tot aan de bevoorrading was sneeuwvrij gemaakt en geveegd.![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
veel kijkplezier