Do 01/11/2012 Sint-Martens-Latem :: Hertekamp VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Do 1/11/2012 - Sint-Martens-Latem

Post by Feel Lucky Punk »

Ik open een topic rond deze toertocht in de hoop dat organisatoren volgend jaar iets minder zuinig zouden zijn met hun pijltjes ... we waren absoluut niet de enige die met veel te weinig km's terug aan de start stonden (dit was inclusief eerste passage langs lintjes). [-o< [-o< [-o<

Dan maar 2 pogingen ondernomen om toch weer op het juiste pad te geraken met als eindresultaat een goeie 58 trainingskm's met mijnen copain.
Aan het viaduct over de autostrade zullen er veel verkeerd gereden zijn ...

Ps: veel modder :^o :drunk: :-?
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Hier van tzelfde! Vertrokken voor de 50 km en na 25 km stonden we terug aan de start samen met heel wat andere bikers.. Dan nog maar eens de kidstour bijgenomen om zo toch aan een goeie 40 km te komen.. Tip voor de organisatie => meer pijltjes, en na een splitising een bordje waar op staat " u volgt de 50km..)
mabie
Mountainbiker

Post by mabie »

idem hier
op zich een mooie tocht, maar daar dat je de trapjes op moest, mochten er toch enkel pijltjes meer gehangen hebben bvb

wel goede afspuitstand met veel druk!!

mvg
salman rudy
Mountainbiker

Post by salman rudy »

zoals de meeste VTT's ingericht door wielertoeristen was ook deze tocht ondermaats ... BJ's blijf op de weg
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Bij mij ook problemen met de bepijling :evil:
Ik wou graag de 50 doen en kwam opeens terug aan de start, het groepje voor mij zag een single-track met een pijl naast het domein van de sporthal en we zijn die gevolgd ( een bordje met" vervolg parkoer" zou mischien handig geweest zijn) en we kwamen toen aan de bevoorading die wel prima in orde was.
Maar toen ik het parkoer verder volgde kwam ik opeens weer aan de start #-o
Ik weet niet wat er verkeerd is gegaan; een pijl niet gezien of was er eentje weg?...
Ik rij zonder km-teller, ik weet niet hoeveel km ik had, maar het was véél te rap gedaan :evil:
En ik was daar ook lang niet de enige...het was het gespreksonderwerp aan de afspuitplaats :-?
Spijtig, :cry: ...ik vond het ook mooi, veel modder maar allemaal berijdbaar...althans toch daar waar ik geraakt ben.
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

@ marie 66

Dat is identiek hetzelfde traject dat wij hebben afgelegd
:oops:

Ik denk dat ik perfect kan inschatten waar je verkeerd bent gereden: op gegeven moment was er een splitsing (links: 15 km, rechts: alle andere afstanden). Maar eens rechts genomen moest je direct weer links over de brug van de autostrade (en dan zat je goed ... 't is te zeggen dan pas was het echt modder vreten #-o )

(Het pijltje hing er uiteindelijk wel, maar zeer slecht zichtbaar ! Ik hoop dat ze hun lesje geleerd hebben nu [-o<
Post Reply