Zo 11/11/2012 Badour / Saint-Ghislain :: 5de Sint Guilinoise

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Zo 11/11/2012 Saint-Ghislain

Post by Motorbiker »

voor de kenners: uitgebreide passage in "Mer Du Sable"

Toertocht

Saint-Ghislain, 5° Saint-Ghislainoise
25-35-45-55-65 km
8.00-10.30
Parc communal de Baudour, 7331 Baudour
Douches, Bike-Wash,
E-mail: nicolas.bot@hotmail.fr

Site Web: www.sgbikersteam.be
Steven2
Mountainbiker

Post by Steven2 »

vorig jaar hier voor de eerste keer gestart en me goed gejeunt.
Spijtig dat ie samenvalt met bruyelle maar voor mij zal het baudour worden.

Steven2
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vorige winter één van de hoogtepunten. Waarschijnlijk zal het parcours iets natter liggen , maar vorig jaar was het hier à volonté bos, singeltracks, en ander leuks. voor dit jaar ziet het er niet anders uit. Op minder dan 1 uur van Kortrijk en aanrader

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ht=baudour
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

kzal maar meegaan zeker? :lol: :lol: :lol:
Felipe
Mountainbiker

Post by Felipe »

Ik heb net het forum van vorig jaar gelezen over deze tocht en ik heb wel zin om ook deel te nemen dit jaar.

Probleem is echter mijn techniek. Is het ook mogelijk omde 65 km te rijden als je technisch niet zo super bent?

Wordt er echt zoveel volledig door het water gereden met de MTB zoals uit sommige foto's blijkt?

Is dit een 'snel' parcours?

Hoelang ongeveer rijden vanuit Kortrijk naar de start? Een overrompeling aan de inschrijving om 8 uur?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik heb net het forum van vorig jaar gelezen over deze tocht en ik heb wel zin om ook deel te nemen dit jaar.

Probleem is echter mijn techniek. Is het ook mogelijk omde 65 km te rijden als je technisch niet zo super bent?

Wordt er echt zoveel volledig door het water gereden met de MTB zoals uit sommige foto's blijkt?

Is dit een 'snel' parcours?

Hoelang ongeveer rijden vanuit Kortrijk naar de start? Een overrompeling aan de inschrijving om 8 uur?

Techniek is hoever je zelf wil en kan gaan. M.a.w., geen probleem. Stap je meer af dan anderen, dan kan je enkel minder tegen dek gaan.
Water is vooral spektakel. Geen probleem.
1uurke vanuit Kortrijk.
Druk aan de inschrijving maar opniew geen probleem

PS: betreft uwen Avatar, ge gaat wel nog een bike moeten kopen.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Motorbiker wrote:....... Stap je meer af dan anderen, dan kan je enkel minder tegen dek gaan.
:evil: :evil: die stekt zulle #-o #-o
:lol:

@ Filipe, ga voor de zekerheid voor de 45 km. Dan heb je meer fun en minder stress.
Aan 20km:u gemiddeld zal je hier niet geraken :wink: (als je zo twijfelt aan uw techniek)
Felipe
Mountainbiker

Post by Felipe »

Bedankt voor de reacties.

Ik denk inderdaad om voor de 45 km te gaan. Zitten de mooiste passages allemaal in het parcours van de 45 km, of zitten er in de 55km en de 65km ook nog supermooie zaken inbegrepen?

Of is de 45km het mooiste parcours en de 55km en 65km slechts een aanvulling met wat meer bos en wat meer asfalt?
obrigado
Mountainbiker

Post by obrigado »

Dag iedereen,

Als ik boodschappen krijg ivm de tocht van 11de november, informeer ik jullie liever dat de club die de tocht tot vorig jaar organiseerde en waarvan ik voorzitter was bestaat niet meer in mijn kalender....
Ik ben dus niet meer verantwoordelijk voor de tocht en kan jullie spijtig genoeg geen info erover geven.
Toch wens ik jullie te bedanken voor jullie aktieve en sportieve deelneming gedurende de laatste jaren.
Tot binnekort voor andere leuke tochten!

Mvg
Umberto/Obrigado
Last edited by obrigado on Sat 03 Nov 2012 10:59, edited 1 time in total.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

Felipe wrote:Bedankt voor de reacties.

Ik denk inderdaad om voor de 45 km te gaan. Zitten de mooiste passages allemaal in het parcours van de 45 km, of zitten er in de 55km en de 65km ook nog supermooie zaken inbegrepen?

Of is de 45km het mooiste parcours en de 55km en 65km slechts een aanvulling met wat meer bos en wat meer asfalt?
afstand hangt af van uw conditie of tijd ,heb je al den tijd en redelijke conditie ,rijd dan op tgemak den grote.want in deze streek krijgt ge natuurlijk meer voor uw geld op grotere afstanden......echter op de mijndere afstanden zult ge hier ook wel voldaan naar huis gaan.en over techniek....nie mee inzitten ....min ier ollemaal al koprol met vélo en al gemaakt :roll: :roll: en al doende leert men.
Post Reply