Zo 04/11/2012 Heusden-Zolder
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
univegastef
- Mountainbiker
tourtocht 4 november in heusden-zolder
Post by univegastef »
tourtoch 4 november in heusden-zolder is van start plaats veranderd is niet meer aan de lindeman maar aan de ateltiek piste de veen in heusden-zolder de afstanden zijn 25 en 33 en 46 km
-
Kurt Dewelf
- Mountainbiker
Post by Kurt Dewelf »
Toch een fijne tocht gereden ondanks kettingbreuk 3km voor de bevoorrading. Wel jammer dat er niemand stopte om ons te helpen, had wel een missing link bij maar helaas geen gereedschap. Dan maar zelf iemand tegengehouden, dus jongen met de Cube: nogmaals bedankt! :D Op deze manier toch nog de 47km afgehaspeld..
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Vandaag de 32km gereden en van thuis uit vertrokken. Ik wilde de 47km maar mijn makkers de 32 km aangezien we al 30km van thuis uit hadden en dus ook nog 30 terug moesten. In totaal een 94km afgelegd.
Moet spijtig genoeg wel zeggen dat ik vond dat de toer veel asfalt bevatte en toch wel wat tegenviel! Was dit ook zo met de 47km?
Voor de rest was alles wel in orde, zoals bevoorrading en afpijling enzo.
Moet spijtig genoeg wel zeggen dat ik vond dat de toer veel asfalt bevatte en toch wel wat tegenviel! Was dit ook zo met de 47km?
Voor de rest was alles wel in orde, zoals bevoorrading en afpijling enzo.
- globalconcept
- Mountainbiker
Post by globalconcept »
Yep, ook op de 47 km veel verhard, dat resulteerde in een meer dan behoorlijk gemiddelde op deze TT maar wij hadden allemaal het gevoel dat er op de Sterrenwacht heel veel lekkers was blijven liggen...
Wellicht door de nieuwe startplaats wat stukjes ingekort?
Bevoorrading was super, zeer uitgebreid.
Wellicht door de nieuwe startplaats wat stukjes ingekort?
Bevoorrading was super, zeer uitgebreid.