Zo 11/11/2012 Huizingen :: 5de Wcup Classic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
fugitif
Mountainbiker

Zo 11/11/2012 Huizingen/ Beersel :: 5de Wcup Classic MTB

Post by fugitif »

De Dworpse Bikers verwelkomen u graag op de 5de editie van de WCUP Classic MTB op 11 november 2012.

Net zoals vorig jaar vertrekt de toertocht in het provinciedomein te Huizingen vlakbij de afrit Huizingen(20) van de Brusselse Ring.
Deze locatie is voorzien van zeer ruime parkings nabij de inschrijvingen.

Verschillende afstanden staan opnieuw op het programma, van beginnende tot gevorderde biker :

25km : ongeveer 450 pos. Hoogtemeters
35km : ongeveer 700 pos. Hoogtemeters
50km : ongeveer 900 pos. Hoogtemeters
65km : ongeveer 1300 pos. Hoogtemeters !!! =P~ =P~

Inschrijvingen kan van 8u tot 11u00 voor 25 en 35km en tot 10u30 voor 50 en 65km.
Gratis begeleide kidstocht van 15km met een gezamenlijk vertrek om 10u.

Zoals elk jaar kan u genieten van :
• WCUP sportvoeding en -drank, fruit en wafels bij elke bevoorrading
• duidelijk bepijling
• pechverhelping /ophaaldienst tijdens de toertocht
• EHBO aan elke bevoorrading
• Rode Kruis hulppost aan start
• gratis bewaakte fietsparking voor en na de tocht
• bike-wash met 20 spuitstanden op hoge druk
• warme douches
• Verwarmde tent met nen gezellige aprés :drunk:
• 1 gratis toegang tot het provinciedomein van Huizingen voor het seizoen 2013

Nog niet overtuigd? Bekijk dit filmpje eens dat vorig jaar gemaakt is door een deelnemer : http://www.youtube.com/user/bol4vtt#p/a/u/0/flGUyeaw8oI
of ons eigen promofilmpje :

Meer info vind je op onze website www.wcupclassicmtb.be

Tot 11 november in het provinciedomein van Huizingen !!
bbiker
Mountainbiker

Post by bbiker »

Ik zal erbij zijn.
Nu de fietsmakkers nog overtuigen om de 65km te rijden. [-o< De 70km vorig jaar was super.

DEZE IS NIET TE MISSEN!!!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Voor de 4de keer zeker aanwezig ( de uitgeregende, verzopen editie 2 jaar terug heb ik gelaten ), steeds de langste afstand gereden en zal ik dit jaar ook doen.
Is er dit jaar ook een voorinschrijving mogelijk met dat formulier ( was voor het w-cup pakket dacht ik

MaC'Red 8)
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

MaC'Red wrote:Voor de 4de keer zeker aanwezig ( de uitgeregende, verzopen editie 2 jaar terug heb ik gelaten ), steeds de langste afstand gereden en zal ik dit jaar ook doen.
Is er dit jaar ook een voorinschrijving mogelijk met dat formulier ( was voor het w-cup pakket dacht ik

MaC'Red 8)
MaC'Red, leuk te lezen dat je dit jaar ook weer aanwezig zal zijn =D> We gaan dit jaar geen voorinschrijving doen.
We hebben voor deze 5 de editie gekozen om iedereen(eerste 2000 deelnemers) een "nuttig" geschenk te geven.

Wat er juist inzit kom je bij de inschrijving te weten :lol:

Grtz
fugitif
megatobi2
Mountainbiker

Post by megatobi2 »

Echt 1 van de mooiste tochten
Ambiance achteraf verzekerd :D
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

inderdaad één van de mooiste tochten die ik al gereden heb ,met zijn hoogtemeters de absolute top in Vlaams-Brabant !

en telkens goed georganiseerd ! veel succes alvast dworpse bikers
=D>
pepperoni
Mountainbiker
Location: cannondale flash 1 29 er, salsa el mariachi (Rohloff)

Post by pepperoni »

Torenvrienden Herzele hebben vorig jaar voor het eerst de verplaatsing naar Dworp gemaakt. Zelf kon ik er niet bij zijn :cry: , maar de verhalen waren zo positief dat ik het met eigen benen wil meemaken. Zal dus samen met een aantal andere Torenvrienden (en Torenvriendinnen) present tekenen.

!!!!!!!2 december: Twee Molen VTT Herzele - flirten met de Vlaamse Ardennen -zie http://www.wtctorenvrienden.be/?q=WTC_T ... n_VTT_2012
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Torenvrienden, Muddevils en andere allemaal welkom !!!

We kunnen jullie al de primeur meegeven dat we dit jaar enkele nieuwe privébossen mogen gebruiken :-) . We mogen er singletracs naar lieve lust maken en er zitten leuke technische passages in verwerkt .

De prive stukken zullen ook aangeduid worden en zijn slechts éénmalig per jaar te betreden tijdens onze tocht .
PeterG
Mountainbiker

Post by PeterG »

fugitif wrote:Torenvrienden, Muddevils en andere allemaal welkom !!!

We kunnen jullie al de primeur meegeven dat we dit jaar enkele nieuwe privébossen mogen gebruiken :-) . We mogen er singletracs naar lieve lust maken en er zitten leuke technische passages in verwerkt .

De prive stukken zullen ook aangeduid worden en zijn slechts éénmalig per jaar te betreden tijdens onze tocht .
Lap, kan er niet bij zijn van't jaar. Avond voordien zwaar feestje in Mong Blok dat ik niet kan en wil missen...

Veel plezier iedereen, tochtje is steeds om duimen en vingers af te likken. Vroeg starten is aan te raden gezien het succes...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Deze staat ook op onze kalender natuurlijk , er zullen muddevils aanwezig zijn !
Post Reply