Wie kijkt er nog naar de komende tour/giro/vuelta....

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
need for speed
Mountainbiker

Wie kijkt er nog naar de komende tour/giro/vuelta....

Post by need for speed »

hy een vraagje
hij wie kijk er nog naar de volgende tour giro enz

een wie geloofd die topsporters nog
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

This toch een mooie show.... Doping of niet, ik amuseer mij iedere tour/giro/vuelta/.....

Deze tour was wel iets minder van spankracht.... Hadden gerust 2 dagen bloedtransfusie mogen toestaan. Was het mss spannender geweest....
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

endorfin wrote:This toch een mooie show.... Doping of niet, ik amuseer mij iedere tour/giro/vuelta/.....

Deze tour was wel iets minder van spankracht.... Hadden gerust 2 dagen bloedtransfusie mogen toestaan. Was het mss spannender geweest....
denk da het beter is da laten zien welk produkt die mannekes nemen een hoe
dan kan mijne baas die ook aankopen een als ik s' morgen me nie goed voel ook gebruik van maken :wink: :wink: :wink:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Gij kunt toch verlof pakken ?
Zo ne renner niet :lol:
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

Ik kijk al jaren met de instelling dat ze allemaal nemen, de éne misschien meer dan de andere, maar niemand clean. Misschien dat er ook wel zullen zijn die geen doping nemen omdat de producten die ze pakken nog niet bekend zijn. Het neemt alleszins mijn respect en bewondering voor de atleten niet weg. Steek mij vol epo, cera en wat wespen, geeft me daar bovenop een inhalator voor mijn vermeende astma en schuif ne vlo van 10.000 euro onder mijn gat....ik denk niet dat de tour ga uitrijden.
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

iddi wrote:Ik kijk al jaren met de instelling dat ze allemaal nemen, de éne misschien meer dan de andere, maar niemand clean. Misschien dat er ook wel zullen zijn die geen doping nemen omdat de producten die ze pakken nog niet bekend zijn. Het neemt alleszins mijn respect en bewondering voor de atleten niet weg. Steek mij vol epo, cera en wat wespen, geeft me daar bovenop een inhalator voor mijn vermeende astma en schuif ne vlo van 10.000 euro onder mijn gat....ik denk niet dat de tour ga uitrijden.

gij mischien nie ik ook nie maar anderen wel mischien
maar waar wel ik van verschoten is dat zelf's nike er aan meedoet
voor een tour zege zoveel geld over hebben
hoeveel dan voor een OS londen plak dan van bolt dan of andere sporters
een dan levi die zegt dat ze bij rabo het zelfde deden maar wel half zo goed
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

endorfin wrote:This toch een mooie show.... Doping of niet, ik amuseer mij iedere tour/giro/vuelta/.....

.
inderdaad.

Topsport = doping. Daarom dat het ook TOPsport noemt he.
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

tuurlijk kijken we nog verder, al dan niet met een hypocriete bril, ... als fietser die kerels zien te werk gaan in de sprint, in de klim, in de afdaling, etc...

daarbij, laten we niet naief zijn en denken dat er in andere sporten niet wordt gezeurd, van de kortste inspanning de 100m sprint, tot gewichtheffen, gevechtsporten, lange afstandslopers, tennis, voetbal tot zelfs "mechanische sporten" zoals Formule 1 loopt men op de kantjes van het reglement om er voordeel uit te halen en sommigen lopen erover.

ps : en 't is nu niet dat het Armstrong verhaal nu zo'n verrassing was he
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

rombaft wrote:tuurlijk kijken we nog verder, al dan niet met een hypocriete bril, ... als fietser die kerels zien te werk gaan in de sprint, in de klim, in de afdaling, etc...

daarbij, laten we niet naief zijn en denken dat er in andere sporten niet wordt gezeurd, van de kortste inspanning de 100m sprint, tot gewichtheffen, gevechtsporten, lange afstandslopers, tennis, voetbal tot zelfs "mechanische sporten" zoals Formule 1 loopt men op de kantjes van het reglement om er voordeel uit te halen en sommigen lopen erover.

ps : en 't is nu niet dat het Armstrong verhaal nu zo'n verrassing was he
nee da nie maar da nike een tom weisel wel de uci omkopen da wel
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Uci laat zich wel vaker omkopen, hoe denkt ge dat die rukker van RockyRoads uci sponsor kan worden ?

Oplichter³
Post Reply