Zo 14/10/2012 Tremelo :: 20ste Tremelose MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bolle_306
Mountainbiker

14-10-2012 20ste Tremelose MTB tocht

Post by bolle_306 »

iemand meer info hier over ?
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Geen massa's hoogtemeters hier, maar wel een aangenaam tochtje rekening houdende met de mogelijkheden in de omgeving.
Meestal gaat men de kanten van Gelrode / Aarschot uit, en krijgen we op het einde de Balenberg in Baal als toetje.
Organisatie was tot hiertoe altijd in orde.
TREMBIKER
Mountainbiker

Post by TREMBIKER »

Op de flyer te lezen
Afstand : 25-45 km

Vertrek : Basdongenstraat Tremelo (nabij Bloemenwinkel Kempenaers- voetbalkantine KV Tremelo) ** Gratis fietsbewaking

Vertrek 8u tot 10.30u

Voorzieningen : parking -kleedkamers met douches -afspuitstand

Over de route heb ik geen info, 't is de eerste keer dat ik deze tocht ga meerijden...
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

wtc damiaan tracht het beste uit de streek te laten zien. Er zitten enkele pittige klimmetjes in zoals ter hoogte van de extreem en de omgeving rond de E314....en SVEN NYS land :lol: als uitsmijter
peter-bastanie
Mountainbiker

Post by peter-bastanie »

present !!!Maar eerst gaan kiezen en zien dat ze me daar ni houden als bijzit als ik te vroeg ga #-o
Met de bike van Putte naar daar ,langste afstand(je) en terug en voor het terugkeren nog een pintje drinken meer moet da niet zijn op een verkiezingsdag :lol:
lucky1t
Mountainbiker

Post by lucky1t »

Hallo iedereen,het parcours is net afgepijld en voorlopig ligt het er nog vrij goed bij.Het loopt langs Aarschot waar enkele heuveltjes liggen en de Balenberg op het parcours van Sven Nijs.Het laatste stuk is vernieuwd tov. de andere jaren.
Hopelijk krijgen we deze nacht niet te veel regen meer en dan zal het allemaal wel bereidbaar zijn morgen,zodat we toch nog veel deelnemers mogen verwachten,ook al zijn het verkiezingen de echte bikers kijken daar toch niet naar.
IEDEREEN WELKOM
groetjes
Lucky1t
Haibikepower
Mountainbiker

Post by Haibikepower »

ikzelf teken zeker present met een half dozijn ander bikers van WTC Relst !!!

grtzz
HBP
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Morgen present me nog ne man of 5 :-)

En geen zin om ander banden te leggen, dus zal het met Ritchey Shield WCS banden zijn :wink:
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

peter-bastanie wrote:present !!!Maar eerst gaan kiezen en zien dat ze me daar ni houden als bijzit als ik te vroeg ga #-o
Met de bike van Putte naar daar ,langste afstand(je) en terug en voor het terugkeren nog een pintje drinken meer moet da niet zijn op een verkiezingsdag :lol:
Idem - het zal in het totaal ongeveer 65km worden.
mambo en co
Mountainbiker

Post by mambo en co »

wtc pellenbikers zullen ook aanwezig zijn,vorig jaar was de tocht oke
Post Reply