BK militairen 03/10/2012 hechtel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
cureghempiet
Mountainbiker

BK militairen 03/10/2012 hechtel

Post by cureghempiet »

Zijn er hier nog mensen die betaald worden door defensie :wink: die aan dit kampioenschap gaan deelnemen. Als het parkoers hetzelfde is als vorig jaar zal het zeer snel zijn met enkele korte maar des te pittigere kuitenbrekers. Er worden 6 rondjes gereden van 6km...

Meedoen voor de prijzen zit er voor mij niet in(zoals geweten zitten er heel wat goede renners bij defensie)
Maar we gaan proberen van niet stil te vallen en toch een deftig tempo aan te houden...we zien wel waar het strand.
Als het maar een leuke dag wordt... 8)
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Ben ingeschreven voor de masters
In de uitslag zal je mij ook achteraan moeten zoeken :oops: :-D
Volgende donderdag staat de verkenning op het programma
Iemand een gps track?
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

het parkoer is een beetje verandert tegenover vorig jaar
er licht nu een strook van 300 m losse zand is en dan bergop 8)

het is dus mooier als vorig jaar en zwaarder :-D
andyl
Mountainbiker

Post by andyl »

ik vond het vorig jaar al verschrikkelijk zwaar. De eerste 2-3 ronden vallen mee, maar de laatste 2 waren verschrikkelijk. Nog nooit zo blij geweest om gedubbeld te worden, da kon ik een ronde vroeger stoppen.
Normaal ben ik er ook terug bij voor zo rond plaats 30 te ploeteren.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

andyl wrote:ik vond het vorig jaar al verschrikkelijk zwaar. De eerste 2-3 ronden vallen mee, maar de laatste 2 waren verschrikkelijk. Nog nooit zo blij geweest om gedubbeld te worden, da kon ik een ronde vroeger stoppen.
Regel (tenminste dit jaar): gedubbelden worden niet uit de wedstrijd gehaald #-o :-D
casa verde
Mountainbiker

Post by casa verde »

staat deze wedstrijd ook open voor niet-militairen?
stefaan.taverniers
Mountainbiker

Post by stefaan.taverniers »

Waar is het vertrekpunt voor de verkenningen van dinsdag en donderdag.
Gaat het door op de zelfde plaats als verleden jaar?
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

Beny wrote:
andyl wrote:ik vond het vorig jaar al verschrikkelijk zwaar. De eerste 2-3 ronden vallen mee, maar de laatste 2 waren verschrikkelijk. Nog nooit zo blij geweest om gedubbeld te worden, da kon ik een ronde vroeger stoppen.
Regel (tenminste dit jaar): gedubbelden worden niet uit de wedstrijd gehaald #-o :-D
das ook weer ne slimme die da bedacht heeft...zal iets geven op de singletracks voor de eersten...hopelijk vervalst het de koers niet voor hen [-o<

ik ga daar ni bij zijn [-X hopelijk beter als vorig jaar maar toen stond ik dan ook met koorts aan de start :oops:
andyl
Mountainbiker

Post by andyl »

cureghempiet wrote:
Beny wrote:
das ook weer ne slimme die da bedacht heeft...zal iets geven op de singletracks voor de eersten...hopelijk vervalst het de koers niet voor hen [-o<

ik ga daar ni bij zijn [-X hopelijk beter als vorig jaar maar toen stond ik dan ook met koorts aan de start :oops:
was vorig jaar ook zo dacht ik. En mss best zo denk ik. Het verschil tussen de toppers en het achterveld is heel groot. Moesten ze iedereen uit wedstrijd halen die zou gedubbeld kunnen worden dan zouden er maar 20-25 mogen uitrijden.
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

ik pleit voor een kampioenschap voor echte militairen en niet de door defensie betaalde topsporters die ons daar belachelijk komen maken...maar ja who am i :wink:
Post Reply