Za 06/10/2012 Kasterlee :: 8ste Houtumse MTB-tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kwt
Mountainbiker

06/10/2012 Kasterlee 8ste Houtumse MTB-tocht

Post by kwt »

Graag nodigen wij u uit op onze 8ste Houtumse MTB-tocht van zaterdag 6 oktober 2012 te Kasterlee.
Wij rijden voornamelijk over veld- en boswegen en doorkruisen de netevallei en de Kempense heuvelrug.
Afstanden: 28 - 38 - 44 Km
Startplaats: Feesttent Houtum te Kasterlee
Vertrekuur: 8u30 tot 14u
Website: www.wielertoeristenkasterlee.be
Wij zullen trachten zoals de vorige jaren om u een aangename fietsdag te bezorgen.
kwt
Mountainbiker

Post by kwt »

8ste Houtumse MTB-tocht te Kasterlee:

Ter gelegenheid van Houtum kermis organiseren de wielertoeristen Kasterlee op zaterdag 6 oktober 2012 hun 8ste Houtumse Mountainbiketocht. Zoals in voorgaande jaren hebben wij getracht een zeer afwisselend parcours doorheen de bosrijke omgeving van Kasterlee, Retie en Geel uit te tekenen. We doorkruisen de Netevallei en de mooie Kempense heuvelrug via veld- en boswegen inclusief enkele technische stukjes. Zowel de recreant als de geoefende biker kan hier zijn hartje ophalen.
De sportievelingen kunnen kiezen uit drie afstanden: 28, 38 of 44 kilometer. Er is vrij vertrek van 8.30u tot 14.00u aan de feesttent te Houtum. Voor een inschrijvingsprijs van 4€ bieden wij iedereen een verzorgde bevoorrading aan en neemt u automatisch deel aan de tombola. Tevens kan u gebruik maken van de gelegenheid tot douchen, reinigen van de fietsen, een bewaakte fietsstalling, een ruime parking en vooral niet te vergeten een ruime en gezellige “after-bike”.
Voor bijkomende informatie kan u terecht op onze website www.wielertoeristenkasterlee.be.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

foto's , plannetje , etc

Post by pierrot le fou »

ik krijg de website van de wielertoeristen kasterlee niet open .
Warpy
Mountainbiker

Post by Warpy »

Daar gaan we ook weer present zijn. 's Morgens de 28km met zoonlief en in de namiddag de langste afstand met de collega bikers van Onze Hoop Oud-Turnhout.
kwt
Mountainbiker

Post by kwt »

Als ik de bovenstaande linken naar de website aanklik dan kom ik op de site van de wielertoeristen Kasterlee terecht. Volgens mij werkt alles correct maar ik kan ook geen verklaring geven waarom het bij u niet werkt. Sorry
Als het niet blijft werken en u hebt nog bijkomende vragen dan kan u deze steeds stellen.
pierrot le fou
Mountainbiker

Post by pierrot le fou »

kwt wrote:Als ik de bovenstaande linken naar de website aanklik dan kom ik op de site van de wielertoeristen Kasterlee terecht. Volgens mij werkt alles correct maar ik kan ook geen verklaring geven waarom het bij u niet werkt. Sorry
Als het niet blijft werken en u hebt nog bijkomende vragen dan kan u deze steeds stellen.
Geen probleem , ik lees mee :)
pierrot le fou
Mountainbiker

Post by pierrot le fou »

de Bierbikers komen eraan :) 40+ km
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik kom ook, wel te hopen dat de regen dan al wat verwerkt is....
liesbeth
Mountainbiker

Post by liesbeth »

Ik en mijn vriend gaan ook de toertocht doen te Kasterlee. Uiteraard eerst het weer afwachten.

Dit zal voor hem de eerste toetocht zijn. Hij begint pas met mountainbiken.
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Zal modderig liggen denk ik, zal weer stuurwerk zijn.
Www.facebook.com/mountainbikesport
Post Reply