edit: Ik in ieder geval wel
het oude forum...
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
het oude forum...
Wie is er kontent dat het mountainbike.be team toch besloten heeft om het nieuwe forum te dumpen en het oude forum weer in te voeren? Reakties kunnen hier gepost worden
Last edited by GW on Mon 03 Sep 2012 11:35, edited 1 time in total.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
'k Zou liever hebben gehad dat ze het stokoude phpbb forum een upgrade hadden gegeven of eventueel geconverteerd naar een ander deftig forum pakket zoals smf of vb (vb is wel niet gratis)
Re: het oude forum...
+1, dit ziet er echt een stuk beter uit, lijkt wel een geslaagde update.GW wrote:Wie is er kontent dat het mountainbike.be team toch besloten heeft om het nieuwe forum te dumpen en het oude forum weer in te voeren? Reakties kunnen hier gepost worden
Blij dat het gezond verstand heeft gewonnen.
PS: Er zijn mensen die nog steeds niet beseffen dat het warm water al lang geleden is uitgevonden.
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Re: het oude forum...
+1 : zie ook mijn post hieromtrent op topic mountainbike.be site vernieuwdGW wrote:Wie is er kontent dat het mountainbike.be team toch besloten heeft om het nieuwe forum te dumpen en het oude forum weer in te voeren? Reakties kunnen hier gepost worden
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Dat ze het nu maar stillekes laten nu zoals het is. Ze hebben in ieder geval bewezen dat vernieuwen niet aan hen besteed is. 
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
PHPBB forums zijn nog altijd de beste, wij gebruiken ook versie 2 bij de Dunekeuntjes De Panne, PHPBB is zelfs gratis te downloaden