GURU sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Bikestar
Mountainbiker

GURU sport

Post by Bikestar »

Dit jaar heb ik een nieuwe super bike gekocht! Haibike Greed 29 RC, ik ben er zeer tevreden van, maar na 3 maanden heb ik een probleem met de Cobalt 3 wielen van Crankbrothers (body stuk). Het is augustus en de winkel waar ik de bike kocht is gesloten (jaarlijks verlof). Een probleem want binnen 2 weken vertrek ik naar de trans schwartzwald en heb mijn wielen nodig. Ik ga op internet op zoek naar de invoerder in België van Crankbrothers en kom uit bij GURU-sport. Na telefonisch contact willen ze mij niet helpen, enkel via de fietsen winkel. Ik ga in Leuven opzoek naar een winkel die zaken doet met Guru, dokter vélo. Ze willen me helpen en zij zullen het wiel binnen brengen en terug bezorgen. Even later telefoon, ze kunnen het maken 150 euro! :-? maar ja zal niet anders kunnen, het moet gemaakt zijn. Na nog wat surfen op het net blijkt de info niet te kloppen het stuk waarover het gaat kost 43 euro. Uiteindelijk na lang wachten (een week) mag ik het wiel ophalen. Het wiel is NIET gemaakt, erger nog nu hebben ze het helemaal stuk gekregen en krijg zelfs mijn steekas er niet meer door!!! De dame van de winkel zal me 120 euro terug storten en houd 20 euro voor de moeite!!!! :evil: heb je dat ooit al gehoord!!! Na telefonisch contact met GURU gooien ze gewoon de telefoon neer en hier sta ik nu met een wiel dat ik helemaal niet meer kan gebruiken en de invoerder in België die er een potje van maakt!!! Cranckbrothers Amerika heeft me intussen stukken op gestuurd hopelijk raakt het op tijd klaar!! Maar kan dit zomaar, ze hebben mijn wiel van 600 euro gewoon naar de vaantjes gedraaid!!! Iemand een tip voor wat ik kan ondernemen???? Deze manier van werken begrijp ik echt niet!!!! Ik wil gewoon kunnen fietsen...
Stijn Vdb
Mountainbiker

Re: GURU sport

Post by Stijn Vdb »

Bikestar wrote:Dit jaar heb ik een nieuwe super bike gekocht! Haibike Greed 29 RC, ik ben er zeer tevreden van, maar na 3 maanden heb ik een probleem met de Cobalt 3 wielen van Crankbrothers (body stuk). Het is augustus en de winkel waar ik de bike kocht is gesloten (jaarlijks verlof). Een probleem want binnen 2 weken vertrek ik naar de trans schwartzwald en heb mijn wielen nodig. Ik ga op internet op zoek naar de invoerder in België van Crankbrothers en kom uit bij GURU-sport. Na telefonisch contact willen ze mij niet helpen, enkel via de fietsen winkel. Ik ga in Leuven opzoek naar een winkel die zaken doet met Guru, dokter vélo. Ze willen me helpen en zij zullen het wiel binnen brengen en terug bezorgen. Even later telefoon, ze kunnen het maken 150 euro! :-? maar ja zal niet anders kunnen, het moet gemaakt zijn. Na nog wat surfen op het net blijkt de info niet te kloppen het stuk waarover het gaat kost 43 euro. Uiteindelijk na lang wachten (een week) mag ik het wiel ophalen. Het wiel is NIET gemaakt, erger nog nu hebben ze het helemaal stuk gekregen en krijg zelfs mijn steekas er niet meer door!!! De dame van de winkel zal me 120 euro terug storten en houd 20 euro voor de moeite!!!! :evil: heb je dat ooit al gehoord!!! Na telefonisch contact met GURU gooien ze gewoon de telefoon neer en hier sta ik nu met een wiel dat ik helemaal niet meer kan gebruiken en de invoerder in België die er een potje van maakt!!! Cranckbrothers Amerika heeft me intussen stukken op gestuurd hopelijk raakt het op tijd klaar!! Maar kan dit zomaar, ze hebben mijn wiel van 600 euro gewoon naar de vaantjes gedraaid!!! Iemand een tip voor wat ik kan ondernemen???? Deze manier van werken begrijp ik echt niet!!!! Ik wil gewoon kunnen fietsen...
Cranckbrothers wielen, das om miserie vragen. Zeker op het gebied van slagen eruit halen. Koop u geen wielen omdat ze er mooi blinken en uitzien. Over Guru sport(invoerder) ga ik me niet over uitspreken maar weet wel het mijne erover.
flowhammer
Mountainbiker

Verkopen is de opdracht... Helpen is iets anders...

Post by flowhammer »

Het is een rage aan het worden dat ze de bikers niet meer willen helpen als ze er niet veel geld kunnen aan verdienen. Of je wielen nu blinken of niet; de zaak naar de filistijnen helpen is niet echt een service de naam waardig.
K1
Mountainbiker

Post by K1 »

GURU sport is allesbehalve klantvriendelijk. Voor een snak en een beet kun je er wel altijd terecht :roll:

Heb moeten mailen met de KCNC hoofdzetel om toch maar geholpen te geraken en dan heeft GURU mij er nog eens goed opgelegd door 2x de prijs te vragen :roll:
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Bij mijn weten wordt je daar toch wel naar hun kunnen geholpen. Het hangt natuurlijk ook af van de vraag en wat je ertegenover stelt....Ik ken (véél) slechtere verdelers. Je moet wel met de technische cracken kunnen spreken....
Post Reply