Ik ben alvast present voor de 3de keer op rijmongske wrote:Vrijdag 3aug Avond - en Nachttocht 35km , vertrek van 18h tot 22H
Terug met doortocht op privé-terreinen en door café De Linde.
Vanaf 21h 30 optreden "Uppelink" en 2 DJ acts, dus verwittig maar alvast dat ge wat later zult thuis zijn.
meer info op www.hoebelbike.be
Vr 03/08/2012 Vlezenbeek :: 7de Hoebelbike Night Ride
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
03/08/2012 Vlezenbeek
Info van de organisatie,

- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Amai, vettige bedoening! Gestart rond 21u15 en toen had het al wat geregend, glijden langs alle kanten, het 1e uur nog een bui of 2 op ons dak en doorweekt. Maar toch dik geamuseerd, tof parcours. De heuvel daar aan de autostrade toch boven geraakt na 3x proberen. Bevoorrading en après ook dik in orde!
Bovengereden aan de skipiste? Dat zullen er U niet veel nagedaan hebben: bravo.freezy wrote:Amai, vettige bedoening! Gestart rond 21u15 en toen had het al wat geregend, glijden langs alle kanten, het 1e uur nog een bui of 2 op ons dak en doorweekt. Maar toch dik geamuseerd, tof parcours. De heuvel daar aan de autostrade toch boven geraakt na 3x proberen. Bevoorrading en après ook dik in orde!
Hartelijke dank aan de 417 deelnemers, de 95 medewerkers en de privé-eigenaars voor de doortochten. Tot zondag of volgend jaar!!!!
Deze ook komen rijden aan de start mijn dorpsgenoten DTT stas en zijn verwarmingsbende die hun rit zat er al op
Bij de inschrijving bulls69 en jimbai ittai zo dat we met 3 de veltbaantjes op konden Offsord was even voor ons vertrokken en was ons eerste mikpunt om naar toe te rijden na een 7 tal km deze ingelopen die onder tussen strammer max in zijn gezelschap had gekregen of was het net anders om via enkele vettige wegeltjes aan de bevoorading gekomen offsord zijn helmlicht was intussen uitgevallen daar terug vertrokken ging de hel open voorwiel gebroken
en gedaan met biken mijn pret was uit heb dan maar mijn helmverlichting afgestaan aan offsord en te voet terug naar de ravi sos nr gebeld en door deze vrindelijke man aan de wagen afgezet na een wasbuurt kon mijn apre een uurtje eerder beginnen dan deze van mijn bikematen 
Bij de inschrijving bulls69 en jimbai ittai zo dat we met 3 de veltbaantjes op konden Offsord was even voor ons vertrokken en was ons eerste mikpunt om naar toe te rijden na een 7 tal km deze ingelopen die onder tussen strammer max in zijn gezelschap had gekregen of was het net anders om via enkele vettige wegeltjes aan de bevoorading gekomen offsord zijn helmlicht was intussen uitgevallen daar terug vertrokken ging de hel open voorwiel gebroken