Jongens jongens...
Wat een staaltje misplaatst sentiment was dit nu weer op Sportweekend tijdens het gesprek met Filip Meirhaeghe ?
Heel triest dat je op deze manier het onderste uit de kan probeert te halen als interviewer in een zogenoemd sportprogramma hoor.
Voor alle duidelijkheid: Ik blijf veel waardering koesteren voor de prestaties van onze Filip en wens hem absoluut het allerbeste en veel sterkte.
Reacties over Filip zelf best plaatsen in het daartoe al langer lopende topic graag zodat de informatie niet teveel verdeeld wordt.
Frank Raes 'Met de gordijnen dicht ?'
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
fluppe komt er wel. als je in zo'n mentale toestand op tv kan komen heb je wel iets in je mars. susan blijkt toch een zware domper te zijn. al vind ik hier ook dat raes daar niet zo moet over boren. hier gaat hij boren en voor de rest van sportweekend (zie ook roel vooral) stelde hij belachelijke vragen.
we gaan hem nog zien
respect!!! en hopelijk zie je de zon snel weer schijnen.
mountainbike= pure zen
we gaan hem nog zien
respect!!! en hopelijk zie je de zon snel weer schijnen.
mountainbike= pure zen
Ik heb het niet gezien, maar je kan je ook de vraag stellen of zo'n emotionele scene Filip M ergens ook niet kan helpen om "terug in de harten van de mensen te komen" en dus terug krediet te krijgen bij een breed publiek. Als je de reacties hier al ziet. Wie weet mag hij ergens blij zijn dat het zo is verlopen (al moet hij mijnheer Raes nu ook weer niet gaan bedanken)...
... en wie weet gaan sommigen ook eens stilstaan bij de mogelijke gevolgen van dopinggebruik. En dan zou het zelfs nog een goede zaak zijn voor de sport in het algemeen.
En dat allemaal door zo'n interview
... en wie weet gaan sommigen ook eens stilstaan bij de mogelijke gevolgen van dopinggebruik. En dan zou het zelfs nog een goede zaak zijn voor de sport in het algemeen.
En dat allemaal door zo'n interview
Spijtig wel dat een man vanuit de topsport niet kan rekenen op wat gepaste begeleiding. Daar moet aan gewerkt worden in alle sport takken. Meer bijstand, want wat ook supporters er van denken, weet je niet hoe die mannen afzien van de druk welke belastend is heb het hier dan wel over de mentale belasting waar je geen weg mee weet, noch bij je club baas noch bij deze welke dicht bij jou aanleunen. Dat is zeker een spijtige zaak in deze tijd 2004/05 dan wel. Alles is er maar hulp dat je zou kunnen helpen op het vlak van je moed in te spreken daar heeft nog niemand aan gedacht in de sport. Dit argument naar voor brengen zou zeker de mentaliteit van het verboden gebruik nutteloos maken.
R2D2 wrote:Als ik diene Raes op straat tegen kom, dan geef ik heb ne rechtse.![]()
Misplaatst gewoon om zo over zijn prive-leven te beginnen.
Waarom eigenlijk? Dat privé leven stond de laatste week al uitgebreid in alle kranten! Dus zal Filip daar wel mee instemmen zeker. Raes heeft dat volgens mij net heel tactvol aangepakt. Stel je eens voor dat ze hem zouden interviewen op VTM, wat zouden die ervan gemaakt hebben?
Ik sta 100% achter Filip wat zijn toekomst betreft. Hij is eerlijk, en dat kan van veel andere sporters niet gezegd worden!!!