iemand informatie omtrent deze rit? Gaat deze nog door?
Info die ik heb gevonden
2012-06-24 Toertocht - -
Lokalen KSA Walfergem Stevensveld 8 ASSE VlBr
Afstanden: 18-30-40-50 km
Prijs: € 5
Starturen: 7.30-11.00
Zo 24/06/2012 Asse :: Walferrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Iemand een idee over de aard van het parcours? (Hoogtemeters en zo)?
Prijzen afhankelijk van leeftijd, afstand en/of VWB?
- MaC'Red
- Mountainbiker
de langste afstand heeft +- tussen de 500 en 600 hms, de meeste hms zijn natuurlijk te rapen rond asse, ternat, de andere kant zijnde Mollem en etc zijn meer lichtlopend.Teekitiezie wrote:Iemand een idee over de aard van het parcours? (Hoogtemeters en zo)?
De prijzen weet ik zelf niet maar zal ergens rond de 3 à 4 € zijn zoals gewoonlijk.
MaC'Red
Even gekeken naar vorig jaar, toen had ik er 630 op de langste afstand.Teekitiezie wrote:Iemand een idee over de aard van het parcours? (Hoogtemeters en zo)?
ik herinner me dat er één strook bij was die echt niet té doen was daar in de buurt van de E40. Ik hoop dat ze er die niet insteken dit jaar..
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ja amaai da was idd erg, reden we daar niet door moest ik de bike ni eens kuisenIxxel wrote:Even gekeken naar vorig jaar, toen had ik er 630 op de langste afstand.Teekitiezie wrote:Iemand een idee over de aard van het parcours? (Hoogtemeters en zo)?
ik herinner me dat er één strook bij was die echt niet té doen was daar in de buurt van de E40. Ik hoop dat ze er die niet insteken dit jaar..
MaC'Red