Hallo,
Dit jaar neem ik mijn MTB mee naar onze reis naar Kroatie, iemand ervaring met met tochten omgeving Vrsar, Porec,Pula?
Ook is diet mijn eerste fiets/Gezin vakantie, wat nemen jullie zo allemaal mee van onderdelen/sleutels voor de MTB.
thanks
Dit jaar met MTB naar Kroatie
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Zondagsrijder
- Mountainbiker
Post by Zondagsrijder »
Interessante link : http://www.istria-bike.com/nl
Wij verbleven in Rovinj en van daaruit reed ik bijna iedere dag met de mountainbike ritten van 60 à 80 km.
Wij verbleven in Rovinj en van daaruit reed ik bijna iedere dag met de mountainbike ritten van 60 à 80 km.
-
Hiëronymus
- Mountainbiker
Post by Hiëronymus »
Ik ben vorig jaar in Porec gepasseerd tijdens een rondreis met de fiets. Was toen wel op de baan maar der is zeker genoeg potentieel om daar offroad te biken. Ik heb zelfs geschilderde pijlen op de grond gezien van toertochten. Der zijn ook nieuwe vaste routes die goed uitgepijld zijn. In het toerismebureau zullen ze je wel kunnen helpen denk ik. Is alleszins een prachtige streek...
Succes
Succes
grandioos te laat (maar ben nieuw op het forum...) ...
wij hebben vorig jaar vanuit Umag verschillende MTB-routes gereden die perfect aangeduid stonden, vooraf naar het toerisme-bureau boekje gehaald met alle routes in de streek, was perfect uitgelegd en ook aangeduid
erg van genoten (ondanks de extreme hitte)
zoon van toen 7j was mee dus moesten we ook beetje uitkijken naar moeilijkheidsgraad, klimmen, percentage offroad... alles duidelijk genoteerd in dat foldertje, allee boekje, kan Kroatië alleen maar aanraden
wij hebben vorig jaar vanuit Umag verschillende MTB-routes gereden die perfect aangeduid stonden, vooraf naar het toerisme-bureau boekje gehaald met alle routes in de streek, was perfect uitgelegd en ook aangeduid
zoon van toen 7j was mee dus moesten we ook beetje uitkijken naar moeilijkheidsgraad, klimmen, percentage offroad... alles duidelijk genoteerd in dat foldertje, allee boekje, kan Kroatië alleen maar aanraden