Zo 10/06/2012 Diest :: Diest Mtb Kelberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Diest 10/06/12

Post by go2go2 »

Image
beginner1978
Mountainbiker

Post by beginner1978 »

door welke gemeenten loopt de tocht?
Hoogtemeters en situering van de bevoorrading op de langste afstand?
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Als ik het goed heb gaat de tocht over Diest - Schaffen (o.a. steenkot) - Molenstede en zo terug naar Diest. De 60 km maakt een lus naar Webbekom (tot aan de autostrade).
Bevoorrading van de 60 km is ongeveer na 23 km (niet lastig zijn als het een km meer of minder is he) in schaffen. Dan nog een 18 km (ongeveer he) tot de volgende grote bevoorrading in molenstede.

Hoogtemeters ... Dat is blijkbaar voor interpretatie vatbaar he. Als ik de topic van vorig jaar lees (tocht is grotendeels hetzelfde) heeft de 60 tussen de 450 een 550 hoogtemeters.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Persoonlijk heb ik niks tegen deze TT. Ik vrees dat het omgekeerde waar is. Ik kan me niet herinneren deze al uit te hebben geeden: 2x platte band , een gescheeurde buitenband, gebroken ketting, geen onheil is me gespaard gebleven. Vandaar dat ik van plan ben om opnieuw het noodlot te tarten. Op hoop van zege met achteraf een douche in de catacomben van KFC Diest, waar ooit voetbalgoden als Jos Heyligen (rest ben ik vergeten) (Ofshore, een tip!) de neergang naar de provinciale reeksen van zich af hebben gewassen. En maar hopen dat we gespaard blijven van natte toestanden zoals vorige week in Wechter.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Persoonlijk heb ik niks tegen deze TT. Ik vrees dat het omgekeerde waar is. Ik kan me niet herinneren deze al uit te hebben geeden: 2x platte band , een gescheeurde buitenband, gebroken ketting, geen onheil is me gespaard gebleven. Vandaar dat ik van plan ben om opnieuw het noodlot te tarten. Op hoop van zege met achteraf een douche in de catacomben van KFC Diest, waar ooit voetbalgoden als Jos Heyligen (rest ben ik vergeten) (Ofshore, een tip!) de neergang naar de provinciale reeksen van zich af hebben gewassen. En maar hopen dat we gespaard blijven van natte toestanden zoals vorige week in Wechter.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

de moeite deze tocht?
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar komt ook af. :-) [/i]
go2go2
Mountainbiker

Post by go2go2 »

G-m@n. wrote:de moeite deze tocht?
Tocht met toch wel afwisseling. Op en af langs holle wegen op de lus van de 60 km. De rest is afwisselend met mooiere stukken in Schaffen (o.a. steenkot), Molenstede (o.a.dassenaerde) en Diest (wallen).
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Wij komen ook af, ik hoop alleen dat 't morgen droog blijft. In de week al temenens nat geworden #-o
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ZoeNK present !
Post Reply