RADON

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
stef den 67ste
Mountainbiker

RADON

Post by stef den 67ste »

jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Ik heb er ene. ZR team 5.0 van nu 3 jaar oud.

Heeft me toen 523 euro gekost en prijs-kwaliteit in ogenschouw genomen is dat best goed waar voor zijn geld.

Na ong een jaar was wel mijn kopserie eraan (deels eigen schuld, hogedruk) deels omdat het niet zo'n geweldige is standaard,maar dat was voor 30 euro opgelost.

Na 2j redelijk intensief gebruik in de modder heb ik ook nog mijn achterste wiellager kapot gereden en dan maar een nieuw wielset gekocht.

Voor de rest heb ik enkel nog mijn voorvork gewisseld. Dart3 met een occasie reba.

Lang verhaal kort, voor een goedkopere beginnersfiets heeft hij zich meer dan bewezen. Ik denk dat de stukken die ik heb gehad niet enkel aan de goedkope onderdelen lag dus denk ook niet dat ik daar zou gespaard gebleven zou zijn met een fiets die pakweg 3 keer zoveel kost.

Ik rij er nu nog steeds mee en tenzij ik morgen de lotto win zal dat nog wel een tijdje zo blijven.
vienne
Mountainbiker

Post by vienne »

Mijn oudste dochter rijdt op ne radon ZR team 5 lady sinds een tweetal jaar, en vorige zomer heb ik ne ZR team 5 voor mijne zoon laten afkomen. Tot op heden geen enkel probleem mee geweest.
Dochter doet enkel woon-school-woon, de zoon das ook woon-school-woon, maar daarbij nog wa springen, stunten enz, toerkes door den bos..
Ben echt tevreden van prijs kwaliteit, en het feit dat als ge "ne merkfiets" koopt, ge vlugger het risico hebt dat ze hem aan den bus pikken....
Ne Radon kent bijna niemand, en da laten ze misschien liever staan...
Laat ons nu hopen dat mijne kleine vanavond ni thuiskomt en zegt da zijn fiets gepikt is natuurlijk... :roll:
stef den 67ste
Mountainbiker

Post by stef den 67ste »

bedankt voor de reacties :-)
thomas B
Mountainbiker

Post by thomas B »

Radon is hier minder bekend, maar in Duitsland worden deze mee opgenomen in biketest in de verschillende magazines. Hier komen hun fietsen altijd zeer goed uit. Prijs-kwaliteit iig moeilijk te kloppen. Ze hebben ook een uitgebreid gamma.
Ik heb een 3-tal vrienden die er mee rijden en ze zijn allemaal zeer tevreden. Ook van hun service. Mijn volgende wordt wss een radon...

groeten
frosti
Mountainbiker

Post by frosti »

Beste,

Ik heb 1.5 jaar met een radon ZR Team gereden en was daar erg tevreden over. Een goede budged fiets plus een goede garantieservice (mijn vork ging vrij snel stuk en is gratis in orde gebracht)
Ik ben nu overgeschakeld op een on one Scandal 29er. Ik wilde een volledige fiets naar mijn zin op de bouwen. En ben hier ook erg tevreden van.

Grtz,

Frosti
ES64F4
Mountainbiker

Post by ES64F4 »

Rij met een QLT Team Fully
Reba team voorvork, Dt XM180 demper,XTR voor en achter,XT crank,handmade wheels ztr flow met hope pro2 evo...
Fiets zelf opgebouwd.
Ben zeer tevreden met het frame,voelt zeer goed aan. :wink:
Post Reply