Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Japs
Mountainbiker

Hallerbos

Post by Japs »

Zijn hier mensen die af en toe in het Hallerbos rondtoeren? Is zo'n beetje mijn plaatselijk 'trainingsgebied'. Niet dat ik echt train of zo, maar als ik zin heb om zo tussendoor eens snel een toertje te doen, dan trek ik daar meestal naartoe. Mensen uit omgeving Halle en zo, laat van je horen. Wil na lange enkelblessure terug beginnen rijden. Zou tof zijn om af en toe eens met enkele bikers samen te kunnen rijden.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Niemand uit de buurt hier?
Kan het bijna niet geloven als ik zie hoeveel mountainbikers hier passeren. Moeten er toch bij zijn die hier af en toe op het forum zitten. Het is toch een stuk leuker als je met enkelen samen kan rijden.
Guest

Post by Guest »

ikke al in ieder geval ni japs, heel af en toe kom ik daar wel is, maar das eerder zelden....
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Het Hallerbos, ligt da nie dichtbij de Pijpelheide en het Beffelbos?
Guest

Post by Guest »

das nen uitloper van het zonienwoud...
gery
Mountainbiker

Post by gery »

Het Hallerbos ligt eigenlijk bijna in mijn achtertuin ( ben van Dworp ) en ga daar dus regelmatig biken. Met meerderen biken is inderdaad leuker en ik vind het dan ook een goed voorstel. IK heb wel onregelmatige werkuren dus ik weet niet of het evident zal zijn om er bij te zijn . Laat nog iets van je horen als het zover is.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Dan grenst mijn tuin zowat aan de jouwe. Ben ook van Dworp.
Fijn! Kijkt je pb's eens na.
Saturnuske
Mountainbiker

Post by Saturnuske »

Japs wrote:Niemand uit de buurt hier?
Kan het bijna niet geloven als ik zie hoeveel mountainbikers hier passeren. Moeten er toch bij zijn die hier af en toe op het forum zitten. Het is toch een stuk leuker als je met enkelen samen kan rijden.
Hey Japs. Kent u de Bloso route van Overijse. Ik wil gerust eens met u gaan fietsen. Elke vrijdag tussen 9u en 15u kan ik altijd maar ik vertrek het liefst om 9.30. Moest ge goesting hebben mag je iets laten weten. :colors:
beethoven
Mountainbiker

Hallerbos

Post by beethoven »

Hallerbos volgens mijn kaart ligt dat kotbij Halle, uitlopper van zonieenwoud?? zou nie weten. Maar om tot het onderwerp te komen mij zou wel zoiets intresseren. Als u mij wilt komen afhalen aan een station dichtbij in de buurt. Ik kan biken op donderdag en zaterdag. Laat mij weten wanneer het je best past. R.VdE.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Tijdens de week werk ik. Woensdagnamiddag is eventueel wel een optie. Zaterdag kan ik alleen in de namiddag. Zondag is geen probleem.
Overijse heb ik al een keer of 3 gedaan. Zal er nu wel goed zwaar bijliggen. Ben altijd te vinden voor een tochtje. Het Hallerbos ken ik vrij goed, dus als er interesse is, daar kan ik altijd een mooie route uitstippelen. Elk voorstel is welkom. Is het binnenkort trouwens niet weer de toertocht van Lot? Is toch ergens rond deze periode. Ook de moeite. Die passeert voor mijn deur.
Post Reply