wil hier even mijn woorden kwijt kunnen
hoi,
ben 19jaar en rij competitie in combinatie met een job in de Bouw 7maand aant werk ondertussen
de trainingen vragen veel energie en tijd en nu met dit slechte weer is het niet altijd even prettig
alsook de Job die zeer veel energie vraagt en als je dan nog zo een baas hebt die elke dag achter
u veren zit dat het sneller moet,en je elke dag moet aanhoren datj niet goed bezig bent dat ik niet rendeer..
sinds een tijdje heb ik ook geen plezier meer in al het geen dat ik doe, de trainingen gaan niet zoals het hoort
omdat de job tezwaar is het weer is momenteel niet even gunstig en de goestig is daarom ook niet altijd evengroot,maar de resultaten zijn wel goed
(met de trainingschema's wordt rekening gehouden met werk en neem voldoende rust)
voel me futloos op het werk (ben niet overtraind,bloedwaarden zijn goed, neem elke ochtend mijn vitaminen)
zit vol met emotie,voel me niet gelukkig,kan m'n zinnen niet meer verzetten,mentaal gecrasht
ben volgens collega & ouders veranderd,niet meer "vurig'' en levendig als voordien
morgen om 8u30 heb ik een afspraak bij de dokter
ben ik nu.. depressief?
ben ik nu..
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
el gordo
- Mountainbiker
neen, je bent niet depressief.
Ik ben geen dokter; maar ik lees dat je zelfs met dit flutweer je fiets opspringt en traint. Moest je depressief zijn, dénk je niet eens aan je fiets/mtb.
Je bent in een nieuwe levensfase gekomen waar je werk nummer 1 is geworden - hoe je het ook draait of keert. Volgens mij ben je hier nog niet aan aangepast en vraagt waarschijnlijk nog meer tijd. Iedereen moet hier door, maar hoelang deze aanpassing duurt is afhankelijk van de omgevingsfactoren.
Wat me wel stoort in je verhaal is de mentaliteit van je baas. Die kan opmerkelijk beter. Het lijkt erop dat hij je wilt testen maar dit kan natuurlijk niet door de beugel.
En daar wringt het schoentje... Je werkt al 7 maanden, dus mijn inziens ben je je proefperiode voorbij. Of met andere woorden, je bent een toegevoegde waarde geworden op je werk.
Ik ben geen dokter; maar ik lees dat je zelfs met dit flutweer je fiets opspringt en traint. Moest je depressief zijn, dénk je niet eens aan je fiets/mtb.
Je bent in een nieuwe levensfase gekomen waar je werk nummer 1 is geworden - hoe je het ook draait of keert. Volgens mij ben je hier nog niet aan aangepast en vraagt waarschijnlijk nog meer tijd. Iedereen moet hier door, maar hoelang deze aanpassing duurt is afhankelijk van de omgevingsfactoren.
Wat me wel stoort in je verhaal is de mentaliteit van je baas. Die kan opmerkelijk beter. Het lijkt erop dat hij je wilt testen maar dit kan natuurlijk niet door de beugel.
En daar wringt het schoentje... Je werkt al 7 maanden, dus mijn inziens ben je je proefperiode voorbij. Of met andere woorden, je bent een toegevoegde waarde geworden op je werk.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als ik op facebook lees, heeft "elke" renner 't zelfste probleem Glen, slecht weer, te weinig zon en dan is alles slecht.....
Als strax de zon 2 dagen schijnt, dan gaat alles weer beter....competitierennen en een zware full time job, da's net even lastiger als nor 't school gaan en koersen eh....
Maak u geen zorgen, 't komt wel goed makker.
(kan ook zijn dat ge gewoon is goed van grond moet komen= een lief zoeken ipv in de regen km's af te malen....
)
Als strax de zon 2 dagen schijnt, dan gaat alles weer beter....competitierennen en een zware full time job, da's net even lastiger als nor 't school gaan en koersen eh....
Maak u geen zorgen, 't komt wel goed makker.
(kan ook zijn dat ge gewoon is goed van grond moet komen= een lief zoeken ipv in de regen km's af te malen....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
En, ook niet vergeten, ge koerst nu tegen andere kanonnen eh, vroeger, in uw vorige klasse, dan zat ge bij de besten, nu moet ge opboksen tegen oudere en sterkere renners, waardoor het lijkt dat ge minder presteert, ipv rap efkes podium te rijden, moogt ge nu al blij zijn, dat ge met de sub top meekunt, dan "lijkt" het of ge minder zijt.....
Dat zal ook wel in uw kopke spelen.....
Ge hebt gewoon last van werkdruk, prestatiedrang(op de koers) en het slechte weer, iedereen snakt naar goed weer....gij blijkbaar ook....
Der is meer dan koers in't leven jom.
Ge hebt gewoon last van werkdruk, prestatiedrang(op de koers) en het slechte weer, iedereen snakt naar goed weer....gij blijkbaar ook....
Paul,El Perro Diablo wrote:En, ook niet vergeten, ge koerst nu tegen andere kanonnen eh, vroeger, in uw vorige klasse, dan zat ge bij de besten, nu moet ge opboksen tegen oudere en sterkere renners, waardoor het lijkt dat ge minder presteert, ipv rap efkes podium te rijden, moogt ge nu al blij zijn, dat ge met de sub top meekunt, dan "lijkt" het of ge minder zijt.....
over de resultaten mag ik niet klagen die gaan de goede kant uit
maar het is de rest..
jow,
Ik denk niet dat je depressief bent, maar wel in een dipje zit. (Wat niet te lang mag duren).
Praat er over met je collega's (als da der leuke zijn :), of mee ne goeie vriend eens klappe... kan wonderen doen zoiets.
Probeer voldoening te halen uit je werk. Misschien eens praten met je baas? Hij moet verstaan dat je inwerktijd nodig hebt.
Doe wat je graag doet!
Zone jonge gast als u moet vliege door het leven!
hopelijk zijde er snel bovenop!
Ik denk niet dat je depressief bent, maar wel in een dipje zit. (Wat niet te lang mag duren).
Praat er over met je collega's (als da der leuke zijn :), of mee ne goeie vriend eens klappe... kan wonderen doen zoiets.
Probeer voldoening te halen uit je werk. Misschien eens praten met je baas? Hij moet verstaan dat je inwerktijd nodig hebt.
Doe wat je graag doet!
Zone jonge gast als u moet vliege door het leven!
hopelijk zijde er snel bovenop!
- l3m4nt
- Mountainbiker
't is misschien makkelijk gezegd, maar je mag geen schrik hebben om een andere job te zoeken - al dan niet in den bouw- ... misschien een job waarbij je je uren makkelijker kan combineren met de training?G_Heylen wrote:Paul,El Perro Diablo wrote:En, ook niet vergeten, ge koerst nu tegen andere kanonnen eh, vroeger, in uw vorige klasse, dan zat ge bij de besten, nu moet ge opboksen tegen oudere en sterkere renners, waardoor het lijkt dat ge minder presteert, ipv rap efkes podium te rijden, moogt ge nu al blij zijn, dat ge met de sub top meekunt, dan "lijkt" het of ge minder zijt.....
over de resultaten mag ik niet klagen die gaan de goede kant uit
maar het is de rest..
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je een keuze zult moeten maken tussen de 2.
Ik werk ook in de bouw (dakwerker) en weet dus wat zwaar werken is. en na het werk zit er compleet geen fut meer in voor nog een fietstraining.
Het gaat gewoon niet want dan maak je u eigen kapot volgens mij. En ja het doet pijn als ik al die "bureaumannekes" s'avonds nog vollop zie sporten. Maar zoek u andere bezigheden (rustige hobby) voor in de week en ga fietsen in het weekend.
Of tja, zoek u een rustiger, zittend werk (zal niet makkelijk zijn) en dan kun je s'avonds u volledig geven op de fiets.
Maar in de bouw werken en competitiefietsen samen ga je niet lang volhouden makker.
Ik werk ook in de bouw (dakwerker) en weet dus wat zwaar werken is. en na het werk zit er compleet geen fut meer in voor nog een fietstraining.
Het gaat gewoon niet want dan maak je u eigen kapot volgens mij. En ja het doet pijn als ik al die "bureaumannekes" s'avonds nog vollop zie sporten. Maar zoek u andere bezigheden (rustige hobby) voor in de week en ga fietsen in het weekend.
Of tja, zoek u een rustiger, zittend werk (zal niet makkelijk zijn) en dan kun je s'avonds u volledig geven op de fiets.
Maar in de bouw werken en competitiefietsen samen ga je niet lang volhouden makker.
Last edited by flipp on Thu 26 Apr 2012 22:24, edited 1 time in total.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik werk al 10 jaar niet meer, maar met dit weer, heb ik zelfs geen zin om op de rollen te trainen....
ZON en ne keer goed vogelen, en al uw probs zen opgelost Glen!!!
ZON en ne keer goed vogelen, en al uw probs zen opgelost Glen!!!