Hallo,
Ik heb zaterdag een bril gaan kopen van PRO (swift). Daar zitten drie soorten glazen bij: blauwe, oranje en gewoon witte. Dit is tof maar waarvoor dienen deze verschillende kleuren. Hebben ze een doel of is het gewoon voor het uitzicht? Als er nog andere kleuren zijn zou ik ook daarvan de betekenis van weten.
Bedankt
brilglazen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- dwphilippe
- Mountainbiker
- Quickfit
- Mountainbiker
ik heb een Agu-bril met donkerblauwe, gele en witte glazen.
De donkerblauwe zijn voor in de zomer, ze filteren het zonlicht het meest.
De gele zijn voor in de winter: bij donker weer zie je alles veel helderder, net of de zon schijnt! (ook psychologisch een leuk effect)
De witte zijn neutraal en zijn voor tussenin denk ik: niet te donker of te licht buiten. Ze dienen dan enkel om de vliegen etc. tegen te houden.
Bij jou zal dit hetzelfde zijn denk ik: blauw (zomer), oranje (winter), wit (enkel tegen de vliegen).
De donkerblauwe zijn voor in de zomer, ze filteren het zonlicht het meest.
De gele zijn voor in de winter: bij donker weer zie je alles veel helderder, net of de zon schijnt! (ook psychologisch een leuk effect)
De witte zijn neutraal en zijn voor tussenin denk ik: niet te donker of te licht buiten. Ze dienen dan enkel om de vliegen etc. tegen te houden.
Bij jou zal dit hetzelfde zijn denk ik: blauw (zomer), oranje (winter), wit (enkel tegen de vliegen).