vorige jaren deze ook gereden, tt zonder veel bloso als ik me niet vergis
websait http://www.onzehoop.be/WebPage/VTT/InfoVTT.html
topic vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ut&start=0
nu de vraag, zijn er veranderingen in het parcour ?
grtz devil
Zo 29/01/2012 Turnhout :: Toertocht Onze Hoop
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
tis in grote lijnen hetzelfde traject als afgelopen jaar alleen op het einde is ie veranderd (wel echt vtt gehalte)
er zit inderdaad niet te veel bloso in alleen het stuk van oud-turnhout en voor de rest allemaal stukken waar je anders nooit komt
de pauze zal weer verwarmd zijn en je zal er geen honger lijden
achteraf zalde spaghetti zal even lekker smaken
dan nog goei pint in de kantine
en na dit alles naar huis en in je luie zetel het WK kijken (dat heb je dan wel verdient)
wij hopen tegen dan ook alles opgerommeld te hebben
tot dan
er zit inderdaad niet te veel bloso in alleen het stuk van oud-turnhout en voor de rest allemaal stukken waar je anders nooit komt
de pauze zal weer verwarmd zijn en je zal er geen honger lijden
achteraf zalde spaghetti zal even lekker smaken
dan nog goei pint in de kantine
en na dit alles naar huis en in je luie zetel het WK kijken (dat heb je dan wel verdient)
wij hopen tegen dan ook alles opgerommeld te hebben
tot dan
-
jan helsen
- Mountainbiker
Post by jan helsen »
Vandaag zijn we aan de omloop gaan werken.
De klei bergjes aan de vaart in Turnhout en de single track's in Oud-Turnhout ook tegen de vaart.
Op beide plaatsen hebben we de omloop verlegd naar hogere grond zodat we naast de natte plaatsen gaan. De volgende dagen gaan we nog verder werken om zo de omloop te verbeteren. Tot één dezer dagen, we komen hier nog wel wat bijzetten om jullie op de hoogte te houden.
De klei bergjes aan de vaart in Turnhout en de single track's in Oud-Turnhout ook tegen de vaart.
Op beide plaatsen hebben we de omloop verlegd naar hogere grond zodat we naast de natte plaatsen gaan. De volgende dagen gaan we nog verder werken om zo de omloop te verbeteren. Tot één dezer dagen, we komen hier nog wel wat bijzetten om jullie op de hoogte te houden.
denk dat de prijs voor leden zoals overal 2.5 is
we trachten elk jaar de bepijling nog te verbeteren en zal nu in orde zijn
we hebben namelijk aan de oversteek ons beste klaarover gezet die daar prachtig werk zal leveren en zal blijven tot de laatste man of vrouw de oversteek heeft gemaakt (zon beetje als mozes met zen zee)
kruis nu wel een beetje men vingers want perfect voor iedereen is moeilijk haalbaar
grts
we trachten elk jaar de bepijling nog te verbeteren en zal nu in orde zijn
we hebben namelijk aan de oversteek ons beste klaarover gezet die daar prachtig werk zal leveren en zal blijven tot de laatste man of vrouw de oversteek heeft gemaakt (zon beetje als mozes met zen zee)
kruis nu wel een beetje men vingers want perfect voor iedereen is moeilijk haalbaar
grts
-
Warpy
- Mountainbiker
Vandaag nog verder gewerkt met enkele mensen aan de omloop. De Glosso en het bos daarvoor alles al vrij gemaakt en de linten al klaar gehangen. Van daaruit doorgereden naar de singletracks naast het kanaal en aan de bevoorrading. Hier ook alles mbv rijven en bladblazer proper gemaakt. Dit stuk kan zelfs zonder pijlen gereden worden: zo proper is't nu! De stukken langs het kanaal zijn nog wel vettig, maar als de voorspellingen kloppen zal er nog veel drogen tegen zondag. De andere stukken die ik vandaag gezien heb, lagen er zo goed als perfect bij! Tot zondag!
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
De "Carta mundi boys" gaan ook aanwezig zijn in onze hometown.
gaat er iemand omgeving turnhout op 3 februari naar de VWB uitreiking? Moet namelijk alleen gaan en vind dit nie meteen gezellig.
Iemand goesting om samen te gaan, stuur maar een pb.
Iemand goesting om samen te gaan, stuur maar een pb.
-
jan helsen
- Mountainbiker
Post by jan helsen »
De prijs is inderdaad 2.5 euro voor leden VWB, WBV enz, 3.5 voor niet leden.
Onder de zestien jaar gratis voor leden en 1 euro voor niet leden.
Die ene euro meer is de verzekering.
Kom ze trappen.
Onder de zestien jaar gratis voor leden en 1 euro voor niet leden.
Die ene euro meer is de verzekering.
Kom ze trappen.
-
jan helsen
- Mountainbiker
Omloop
Ik ben van plan om zondag af te komen, met de MTB vanuit O.L.V.Olen toch al snel 22km over de grote baan.
Voor mij niet echt een probleem, naar Wechel was ook al 18km, dus die 4km's extra kunnen de zaak ni maken ... maar ik vrees dat mijn teamgenoten dat mss net de druppel te veel zullen vinden en dat we dan te laat terug zijn in onze stamkroeg(12u is de max.).
Tenzij we het parcours ergens na de bevoorrading kunnen verlaten en bv via Corsendonk-Kasterlee al de terugweg kunnen aanvangen.
Vandaar mijn vraag: kunnen jullie eventueel kort schetsen waar de toerrtocht ongeveer komt ? Of beter wat is het dichtsbijzijnde punt tov Kasterlee(of OLV Olen) ?
Hopelijk kan ik de OWT-ers dan toch overtuigen.
Tot horens
http://owt.skynetblogs.be/
Voor mij niet echt een probleem, naar Wechel was ook al 18km, dus die 4km's extra kunnen de zaak ni maken ... maar ik vrees dat mijn teamgenoten dat mss net de druppel te veel zullen vinden en dat we dan te laat terug zijn in onze stamkroeg(12u is de max.).
Tenzij we het parcours ergens na de bevoorrading kunnen verlaten en bv via Corsendonk-Kasterlee al de terugweg kunnen aanvangen.
Vandaar mijn vraag: kunnen jullie eventueel kort schetsen waar de toerrtocht ongeveer komt ? Of beter wat is het dichtsbijzijnde punt tov Kasterlee(of OLV Olen) ?
Hopelijk kan ik de OWT-ers dan toch overtuigen.
Tot horens
http://owt.skynetblogs.be/