Heeft iemand meer informatie omtrend deze toertocht?
Iemand van de organisatie ofzo?
Thx a lot
Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Emanuello
- Mountainbiker
vorig jaar was dit de eerste keer dat ik deze TT onder mijn wielen zag passeren , dit kan ik er nog van vertellen , twas goed weer toen , koude ochtend en een lekker zonnetje tegen de middag
!
Dit was een prachtige tocht, zowat het mooiste van de streek werd aangedaan! aan allen die twijfelen om dat laatste stuk te doen ( splitsing naar finish of langste toer ) => er kwam hier vorig jaar nog een laaastige klim....
Dit word weer een voormiddag dikke fun :D
tot dan
Dit was een prachtige tocht, zowat het mooiste van de streek werd aangedaan! aan allen die twijfelen om dat laatste stuk te doen ( splitsing naar finish of langste toer ) => er kwam hier vorig jaar nog een laaastige klim....
Dit word weer een voormiddag dikke fun :D
tot dan
- CT veteraan
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ja (toch als het parcours hetzelfde is als vorig jaar) want echt héél ver van de startplaats ben je op geen enkel moment.NuRf wrote:Zou er geen mogelijkheid zijn om splitsingen te combineren, zodatk dan uitkom op +-35 a 40km uitkom?
Kmoet namelijk op tijd ergens zijn om te gaan eten 'smiddags...
Als je daar een beetje de weg kent kan je op zo goed als ieder moment afsnijden en terugkeren langs de weg bvb.
Parcour zal wel grondig gewijzigd zijn want naar ik gehoord ben mag er in de winter geen milimeter meer in Wallonië gereden worden.
Maar er is voldoende in de streek om ons een wat te laten afzien en
Hoogtemeters volgens de site 55km 880hm is ook wat minder dan andere jaren.
Best wel banden met zware noppen monteren zeker als dat domein net voor Ronse erin zit in de winter.
Maar er is voldoende in de streek om ons een wat te laten afzien en
Hoogtemeters volgens de site 55km 880hm is ook wat minder dan andere jaren.
Best wel banden met zware noppen monteren zeker als dat domein net voor Ronse erin zit in de winter.