Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

MadMan wrote:
Streets wrote:...
fietsenmaken een prijsofferte laten maken voor een gelijkwaardig wiel en kijken op je frame niet geraakt is.
dan naar den doktoor
Gij zijt ene echte, eerst de bike verzorgen dan uzelf :lol: :lol: :lol:
das uit gewoonte :wink:

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

MadMan wrote:
fietsenmaken een prijsofferte laten maken voor een gelijkwaardig wiel en kijken op je frame niet geraakt is.
dan naar den doktoor
Gij zijt ene echte,
Wees daar maar zeker van dat Streets nen echten is...... :-D
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

crash biker wrote:
MadMan wrote:
dan naar den doktoor
Gij zijt ene echte,
Wees daar maar zeker van dat Streets nen echten is...... :-D
hehe
das te zien hoe ge het bekijkt :-?
mijn boekske nog niet opendoen [-X #-o
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Gisteren, toen ik van het werk naar huis aan het fietsen was, is het stuur van mijn koersfiets gebroken.
Ik reed net op een verhoogd fietspad tegen +/- 30 km/h. Ben op de rijbaan terecht gekomen, voor de wielen van een auto die gelukkig nog kon stoppen.
Gelukkig had ik handschoenen en een helm aan, maar ik zie wel redelijk bont en blauw momenteel.
Een fotootje van het stuur:
Image
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

amai, precies wel veel geluk gehad, dat had veel slechter kunnen aflopen

'k Zou in 't vervolg maar die Scott nemen om naar 't werk te fietsen
Zo'n fietsen gaan niet eeuwig mee natuurlijk, zeker een stuur waar veel krachten op komen.

'k Heb ook zo nog een Plum Vainqueur staan maar in 't wit, die gaat binnenkort naar 't containerpark, interesse? Ge kunt het stuur nog recupereren :-)

Veel beterschap alleszins
Harry
Mountainbiker

Post by Harry »

Gezien de leeftijd van de bike begrijp ik je voorval wel :P

Maar goed dat je niks gebroken hebt...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Mijn vertrouwen in die eighties 'Olympic' stuurtjes is nu wel weg, dus nee bedankt :lol: . Doe maar naar het containerpark.
Zal eens voor een beter koersfietsje moeten kijken, maar om elke dag door weer en wind te rijden neem ik liever niet mijn Scott, of koop ik liever geen hele dure koersfiets.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

ik gisteren ook een stom voorvalletje tegengekomen
het "platsiek dopje" van shimano trapas is losgekomen en in stukken van elkaar op straat gevlogen.
met als gevolg, dat, hoe straf ge uw krank ook maar vastvijst met de inbusjes op je trapas, deze na een aantal omwentelingen altijd terug losschiet.
de laatste 10 km dan maar enkel met de rechterkrank trappen. :P
Dit is een goede selectieve training om trek en duwbewegingen te oefenen.
gisterenavond alleen maar mijn rechts been moeten stretschen :wink:

Streets
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Triple-T wrote:amai, precies wel veel geluk gehad, dat had veel slechter kunnen aflopen

'k Zou in 't vervolg maar die Scott nemen om naar 't werk te fietsen
Zo'n fietsen gaan niet eeuwig mee natuurlijk, zeker een stuur waar veel krachten op komen.

'k Heb ook zo nog een Plum Vainqueur staan maar in 't wit, die gaat binnenkort naar 't containerpark, interesse? Ge kunt het stuur nog recupereren :-)

Veel beterschap alleszins
Hey Triple T ik ben wel geinteresseerd in uw Plum Vainqueur, heb hier zo een oude koersfiets waar mijn broer op rond crost, kan daar wel reserveonderdelen voor gebruiken... laat maar iets weten... tzou zonde zijn om da op het containerpark te smijten... ben trouwens van Waasmunster, das niet ver van bij u...

Greetz
B-artiest
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Net ook te horen gekregen dat ik geselecteerd ben in het kader van het SHAPES project ivm met onderzoek van "het woonwerk verkeer per fiets"...
het wordt een echt inspanningstest, met watt meeting,..Dit in het sportlabo van de VUB

benieuwd wat dit gaat geven?

Streets
Post Reply