@ElBaelos
Even ter info:
Een fles van 1L NoTubes kost 27€ bij Van Eyck.
Als het de eerste keer is dat je NoTubes koopt, is het echter aangeraden eerst een kleine fles te kopen aangezien daar een handige "teut" bij zit om op de fles te schroeven (past ook op grote fles). Die teut vergemakkelijkt het omgekeerd uitgieten van de NoTubes (doe je best om zoveel mogelijk partikels mee te hebben)
Met andere merken heb ik geen ervaring maar ik heb tot nu toe zeker geen klagen over NoTubes.
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Kan je wel gelijk in hebben dat 1L redelijk veel is. Maar als je die fles goed afsluit wordt dat niet echt slecht en is het niet verloren he.
Die kleine fles had ik gebruikt om m'n beide fietsen tubless te maken, dan eens bijvullen, dan eens bandje vervangen, dan eens morsen
en zo gaat het snel natuurlijk. O ja, kheb er ook nog een kruiwagenband terug luchtdicht mee gemaakt
Is dus echt wel goeie stuff die latex melkjes (eender welk merk waarschijnlijk)
Die kleine fles had ik gebruikt om m'n beide fietsen tubless te maken, dan eens bijvullen, dan eens bandje vervangen, dan eens morsen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
heb iet geleze van dieje caffee latex in den o2 biker.
was nie echt positief!
gedacht was goe maar daar stopt het want het schuim blijkt er in praktijk niet te zijn en de latex droogt te snel op!
gwn de bekende merke zoals notubes zal wss het beste blijven!
was nie echt positief!
gedacht was goe maar daar stopt het want het schuim blijkt er in praktijk niet te zijn en de latex droogt te snel op!
gwn de bekende merke zoals notubes zal wss het beste blijven!
Ja dat is normaal. Bij de ene band duurt het wat langer als bij een andere om volledig luchtdicht te worden. Heb al setjes gehad die je altijd moet blijven bij pompen.kevinvt wrote:misschien een domme vraagIk heb van 20 december tubes rocket ron op mijn bike staan en ik ging juist in de garage (verwarmd) en mijn tubes stonden al goed plat
ik kon mijn tube volledig tot tegen mijn velg drukken. Nu is mijn vraag is dit normaal dat dit op iets meer na een week kan??
- Barny
- Mountainbiker
Een RR heeft zeer poreuze flanken en het duurt een tijdje eer je die volledig verzadigd krijgt met no tubes.kevinvt wrote:misschien een domme vraagIk heb van 20 december tubes rocket ron op mijn bike staan en ik ging juist in de garage (verwarmd) en mijn tubes stonden al goed plat
ik kon mijn tube volledig tot tegen mijn velg drukken. Nu is mijn vraag is dit normaal dat dit op iets meer na een week kan??
Beste remedie is direct een flink eind gaan rijden, liefst off road zodat de band goed rekt en strekt en de notubes overal goed tussenkan.
Neem de eerste ritten zeker een pomp mee.( ma ja dat heb je altijd bij hé
Met de mountainkings supersonic heb ik hetzelfde verhaal meegemaakt maar eens dicht geen probleem meer.
Drukverlies bij stilstand(vanaf enkele weken) heb je bij dit soort banden altijd wel een beetje.
nog een beetje geduld dus