Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Vandaag naar Gavere geweest met Tim, 78 km op de teller tegen een gemiddelde van 20.6.

Mooi weertje en zeer mooie steek alles daar rond Oudenaarde, toch wat op onze honger blijven zitten kwa offroad, van de 78 km waren er toch 40 km asfalt bij.

Bij het beklimmen van de molenberg een loempe "baanjanet" tegen de vlakte doen belanden...wij moesten links afslaan en had het geniale idee van mij nog snel links voorbij te gaan...crash boom bang !!! #-o :P
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja het was een mooie tocht maar waarom dat de Koppenberg er nu echt in moest dat begreep geen kat, zo'n mooie streek rond Gavere en ons dan 40km over den asfalt sturen om wat Ronde van Vlaanderen bergskens mee te pikken is eigenlijk niet echt nodig. Er zijn genoeg tochten rond Oudenaarde.
Ik heb er wel heel erg van genoten, prachtig weer en enkel de laatste 5km had ik het erg moeilijk om den Tom te volgen. Ik denk dat ik zijn voorbeeld ga volgen en wat meer met de fiets zal gaan werken. Morgen terug een 60km gaan rijden, kwestie van wat bezig te blijven :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Gisteren samen met Gunther en Didier (van mijn werk) naar Lennik gereden om er een mooi tochtje af te haspelen.Om de een of andere reden kon Gunther niet meerijden :oops:
De tocht zelf was schitterend ,het stuk voor de bevoorrading was veel draaiwerk ,baantje in en uit(redelijk technisch ook) daarmee laag gemiddelde na de bevoorrading meer rechte stukken waardoor we het gemiddelde de hoogte ingejaagd hebben.Moet zeggen toch een stuk of 3plaatsen van de fiets gesprongen om over de blub heen te springen.
Vandaag goede benen en naar boven rijden ging zéér vlot
:bounce:
Een gem van 19 nu,vorig jaar als alles beenhard lag ,was toen -6 een gem van 21.
Volgende week Overijse =D>
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

VTom wrote:Vandaag naar Gavere geweest met Tim, 78 km op de teller tegen een gemiddelde van 20.6.

Mooi weertje en zeer mooie steek alles daar rond Oudenaarde, toch wat op onze honger blijven zitten kwa offroad, van de 78 km waren er toch 40 km asfalt bij.

Bij het beklimmen van de molenberg een loempe "baanjanet" tegen de vlakte doen belanden...wij moesten links afslaan en had het geniale idee van mij nog snel links voorbij te gaan...crash boom bang !!! #-o :P
ik heb dat zijn gebeuren ... of het moet meer dan één keer voorgevallen zijn. Het was een oudere man met een blauw koerstruitje aan, niet?

Het was redelijk duidelijk dat jullie gingen afslaan, deftig teken gedaan en zo. Maar die kerel was aan het sterven met zijn kop op zijn stuur hoor. Ik was hem voorbij gegaan op de steile stuk kasseien, eens het opnieuw asfalt was, ging hij terug iets sneller.

Had ik nog adem overgehad, was het nog wel lachen, eigenlijk.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Zwijg me over zondag zelle #-o Zondag volle moed naar Lennik vertrokken met de Joan . Daar aangekomen fietsen van de auto ,aan het klaarmaken en wa denk je mijn schoenen vergeten :oops: #-o en met mijn sportschoenen op die kleine pedalen en met al die afdalingen [-X [-X
Ik dus naar huis ( nog een geluk dat Joan zijn collega hem kon naar huis brengen =D> ) en zag het niet meer zitten om weer naar Lennik te rijden dus maar naar Zele wisten biken #-o na 35 km stond ik weer aan de start 25.55 gem. en begot maar 1 u 27 op de fiets gezeten #-o blijkbaar ergens een splitsing gemist #-o #-o weer teleurgesteld naar huis :( .
Een onvoldaan gevoel en daarmee na het eten nog een local toerke off-road wisten biken . Achter de kliniek is een mooi parcour aangelegd trouwens met boomschors =D> zo langs de zwemkom ,kalendijk ,forten ,mooi stukje lang de dender ,zavelputten desso enzo... goed voor nog een 25 km en voldaan thuisgekomen .

Het was een bizarre dag maar toch nog aan wa km geraakt :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wie gaat er waar rijden dit weekend ?? Ik twijfel tussen Overijse en Sint-Niklaas :roll:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik ga naar Sint-Niklaas, als ge zin hebt om mee te gaan, laat iets weten hé!
Ik heb mij gisteren al ingeschreven voor de Houffamarathon ook, kijk daar echt al naar uit. Terug gekozen voor de 100km :bounce:
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik twijfel nog wat ik zondag ga doen.

Als ik mijn bracket los krijg ](*,) naar Sint-Niklaas. Anders met de koersvelo ne keer naar Geraardsbergen.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik ga morgen naar Assebroek - Brugge, eens kijken wat daar te beleven valt.

't zal wel op 't gemakske zijn ik heb net een inspuiting in m'n knie gehad en er staan me wat kine-afspraken te wachten. Maar't ziet er al bij al wel goed uit en snel herstelbaar. Oef !

Seg eens een andere vraag, gaan er Dendermondse bikers naar de Ronde van Vlaanderen volgende week zaterdag ?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Eagle Stijn wrote:Ik twijfel nog wat ik zondag ga doen.

Als ik mijn bracket los krijg ](*,) naar Sint-Niklaas. Anders met de koersvelo ne keer naar Geraardsbergen.

Moest je naar geraardsbergen bollen laat iets weten eh Stijn, was namelijk hetzelfde van plan al ging ik wel met de mtb (met slicks op).
heen en terug zal wel bijna 100 km zijn denk ik, kunnen muur en bosberg erbij nemen.

Indien er nog mensen zijn die willen meegaan, let it know !
Post Reply