Moet er wel bij zeggen: Ik stond op, perstte paar sinaasappelen uit, at een yoghurt en een banaan. Dan direct vertrokken... Dat was een grote fout want onderweg begon ik te verslappen. Heb dan in de spar 2 droge worsten en nen cola gedronken. Morgen wacht ik een uurtje ofzo vooraleer ik vertrek. (en heel goed eten dan ook
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag 55 km gereden. De laatste kilometers heb ik offroad gedaan. Puur in de bossen in de modder
Ben wel paar keer gepletst op de grond (in de modder dus
). Resultaat, mijn vijzen zitten nog losser in mijn kop dan dervoor
. Morgen doe ik terug een grote tour.
Moet er wel bij zeggen: Ik stond op, perstte paar sinaasappelen uit, at een yoghurt en een banaan. Dan direct vertrokken... Dat was een grote fout want onderweg begon ik te verslappen. Heb dan in de spar 2 droge worsten en nen cola gedronken. Morgen wacht ik een uurtje ofzo vooraleer ik vertrek. (en heel goed eten dan ook
)
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
vandaag maar 18 km gereden. Had vree pijn in mijn rechterknie. Ik ga nu een paar dagen stoppen met rijden want ik wil mijn knie nie kapot! 
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
misschien een beetje rustiger beginnen en alles laten wennen aan deze nieuwe positie, je lichaam laten rusten is ook belangrijk, zeker in het begin niet te veel en te snel willen, je kan beter een uurtje of 3 op't gemakje gaan rijden dan 1 uurtje heel snel, rustig zondar dat je moe word, zo begin je het beste iets op te bouwen. snelheid opdrijven kan altijd nog.
laat maar eerst je knie rusten... als het al niet te laat is... misschien ook je zitpositie of je klikpedalen niet juist staan.... is toch ook belangrijk. maar ik gok op het eerste dat dat de oorzaak is. geforceerd...
grtz
laat maar eerst je knie rusten... als het al niet te laat is... misschien ook je zitpositie of je klikpedalen niet juist staan.... is toch ook belangrijk. maar ik gok op het eerste dat dat de oorzaak is. geforceerd...
grtz
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
niks voor de moment wegen de f*** griep. Met 39° koorts valt er weinig te fietsen
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
@Hans: Ik hoop echt dat het niet te laat is !! Zou al wat te vroeg zijn daarvoor denk ik
? Paar dagen die knie laten rusten is het beste. Zag er echt vanaf :s. Gisteren deed hij al zo raar. Vanmorgen met wat pijn opgestaan, dan op de fiets gesprongen ik khad ervan. Kwas gewoon te fel begonnen met rijden...
@Jakke: Hopelijk kom je er snel door, ziek zijn int weekend is het slechtste wat een mens kan overkomen!
@Jakke: Hopelijk kom je er snel door, ziek zijn int weekend is het slechtste wat een mens kan overkomen!
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker