Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
idd, ik ben ook aan't doppen geslagen spijtig genoeg, maar heb je idd wel veel meer tijd voor te biken, nu alleen nog iets minder regen en ben heel blij! 
- Gismo
- Mountainbiker
hans
Hans wynants wrote:idd, ik ben ook aan't doppen geslagen spijtig genoeg, maar heb je idd wel veel meer tijd voor te biken, nu alleen nog iets minder regen en ben heel blij!
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
ik heb expres een week verlof genomen om te kunnen crossen. Alles is in orde gesteld behalve de fiets...die heb ik nog niet :'(
Vaste TT van Aarschot gereden (groene lus in Langdorp).
Parcours was zalig droog en hard bevroren.
Enkel de eerste kilometer was vettig en gevaarlijk (aan de Demer), maar daar is het het hele jaar vettig
Dit blijft één van mijn favoriete tochten, veel singletracks en redelijk wat hoogtemeters
Als je af en toe wat vh traject afwijkt en de bergjes oprijdt die je vd lokale TT's kent, wordt dit een behoorlijk pittig tochtje!
Met op en af rijden 35 km, AVS 21.47, goed voor een bescheiden winter TT-tje.
Nieuw materiaal rijdt subliem. Wat een verschil
Het zijn nog altijd de benen die het werk doen, maar dit is toch dag en nacht verschil met mijn vroeger gerief hoor.
Vooral de vork en de remmen doen hun werk schitterend en vormen het voornaamste verschil met vroeger.
Je ziet, de "afdankertjes" van de andere forumleden hebben een nieuw leven gekregen en een bescheiden liefhebber dolgelukkig gemaakt!
Parcours was zalig droog en hard bevroren.
Enkel de eerste kilometer was vettig en gevaarlijk (aan de Demer), maar daar is het het hele jaar vettig
Dit blijft één van mijn favoriete tochten, veel singletracks en redelijk wat hoogtemeters
Als je af en toe wat vh traject afwijkt en de bergjes oprijdt die je vd lokale TT's kent, wordt dit een behoorlijk pittig tochtje!
Met op en af rijden 35 km, AVS 21.47, goed voor een bescheiden winter TT-tje.
Nieuw materiaal rijdt subliem. Wat een verschil
Het zijn nog altijd de benen die het werk doen, maar dit is toch dag en nacht verschil met mijn vroeger gerief hoor.
Vooral de vork en de remmen doen hun werk schitterend en vormen het voornaamste verschil met vroeger.
Je ziet, de "afdankertjes" van de andere forumleden hebben een nieuw leven gekregen en een bescheiden liefhebber dolgelukkig gemaakt!
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Van Eeklo naar Urselbos, van Urselbos naar Eeklo. Gps moet nog opgeladen worden. Morgen 2de rit 
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
vandaag een klein toertje gedaan van een 20km en nu ga ik nog een uurtje spinnen
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Van Eeklo naar Zomergem, Ursel, Bellem en tenslotte Ursel vliegveld gereden. Morgen neem ik de gps mee want wil wel weten hoeveel km ik gereden heb. Was vandaag zo'n 3 uur weg. 
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag de gps meegenomen. 47 km gereden met een gemiddelde snelheid van 21.7 km/u en de tijd was 2:11:25 :)
Kben doodmoe maar morgen rij ik terug! De max e die mtbs
Kben doodmoe maar morgen rij ik terug! De max e die mtbs
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag 51.43 km gereden op 2:08:42 (was wel wat minder maar heb soms de meter per ongeluk laten verderlopen). Terug kapot maar voldaan
En nu een blonde Grimbergen

* mijn gemiddelde snelheid was 21.6
* mijn gemiddelde snelheid was 21.6