Gisteren toerke gaan doen en kwou nadien (zoals gewoonlijk) m'n rit op Connect.Garmin.com uploaden, maar dit lukte niet.
Krijg elke keer mededeling: Garmin communicator plugin was not found on your computer.
Dit geïnstalleerd, maar na de test blijf ik dezelfde fout krijgen, ne keer of 10 die bullen geïnstalleerd, heropgestart, masjeert ni.
Dan ons madam hare laptop gepakt, maar zjust hetzelfde. Nu op m'n PC hier opt werk, weer hetzelfde.
Kep het bij zowel m'n Edge 500 als bij m'n 605.
Iemand die weet wat er fout kan zijn? Kep wel gemerkt dat de site ook veel trager dan normaal is.
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Met behoudt van alle correcte trainingsgegevens, zoals hartslag en cadans?LuckyIron wrote:idem hierBeny wrote:Ik laad mijn tracks steeds manueel op
Eerst haal ik mijn gereden ritten uit mijn toestel om ze uiteindelijk via Mapsource te zuiveren
Dan ga ik naar GarminConnect, zonder dat een toestel is aangesloten
Na x tijd krijg je de mogelijkheid om dan manueel een rit te uploaden
De Oregon houdt ook de hartslag- & cadansgegevens bij, maar éénmaal je de track bewerkt in Mapsource, wordt dit een zooitje in Garmin Connect, als je deze nadien upload.LuckyIron wrote:geen idee, gebruik dat nietRigolleM wrote: Met behoudt van alle correcte trainingsgegevens, zoals hartslag en cadans?
Ik zal het eens proberen met een track opgemeten met een Edge 500, de TCX downloaden, converteren naar GPX, een stukje aanpassen, terug uploaden naar Garmin Connect.
gebruik ook geen hartslagmeter bij mijn Dakota of 62SLuckyIron wrote:geen idee, gebruik dat nietRigolleM wrote: Met behoudt van alle correcte trainingsgegevens, zoals hartslag en cadans?
Voor mij is GarminConnect een database waar ik mijn gereden opgekuiste tracks kan plaatsen, met tevens uiteraard de bedoeling dat andere deze kunnen downloaden => uitwisseling van tracks