Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- rubber-12
- Mountainbiker
Sinds pas heb ik een fitness abonnement en die trainer (of wat ervoor moet doorgaan) krijgt nu al de zenuwen van mij. Die gasten weten niet wat er juist allemaal kan met hun toestellen.
Vandaag op de loopband alle knopjes geprobeerd van voorgeprogrammeerde schema's. Een interval met oplopende moeilijkheid beviel me het meest.
Best leuk, alhoewel een helling van 6% tegen 10 km/u op het randje was voor mij, ik ging buiten mijn trainigszone.
Een uurtje mee beziggeweest en dan nog wat op de fiets naar TV gekeken.
Vandaag op de loopband alle knopjes geprobeerd van voorgeprogrammeerde schema's. Een interval met oplopende moeilijkheid beviel me het meest.
Best leuk, alhoewel een helling van 6% tegen 10 km/u op het randje was voor mij, ik ging buiten mijn trainigszone.
Een uurtje mee beziggeweest en dan nog wat op de fiets naar TV gekeken.
Mijne langverwachte rentree gemaakt na anderhalve maand retraite!
Beetje baggeren in Herselt, toch maar gauw naar Westerlo (Asberg) gereden en daar wat gespeeld.
Uurtje gevlamd en stoom afgelaten van de verschrikkelijke dag van gisteren
Nog niet met de (ver)nieuw(d)e fiets, maar met de good old Scott.
Wel tot mijn grote frustratie moeten vaststellen dat het Hertberbos (groene lus) nu echt finaal naar de kloten geholpen is door de kap.
Als ze dit nog in orde krijgen, geef ik een vat in de Posthoorn.
Triestige zaak daar, doemme toch, zo'n fijn parcours verbrodden...
Beetje baggeren in Herselt, toch maar gauw naar Westerlo (Asberg) gereden en daar wat gespeeld.
Uurtje gevlamd en stoom afgelaten van de verschrikkelijke dag van gisteren
Nog niet met de (ver)nieuw(d)e fiets, maar met de good old Scott.
Wel tot mijn grote frustratie moeten vaststellen dat het Hertberbos (groene lus) nu echt finaal naar de kloten geholpen is door de kap.
Als ze dit nog in orde krijgen, geef ik een vat in de Posthoorn.
Triestige zaak daar, doemme toch, zo'n fijn parcours verbrodden...
Vandaag al terug op de fiets gesprongen voor een korte, maar pittige tocht doorheen Bergom, Westerlo en Laakdal.
Stukje tussen het kerkhof en de grot van Bergom,voor wie het daar niet kent, dit is één vd fijnste singletracks vd streek met bultjes, kombochten en al
, door het Riet naar de Nete en langs de Nete tot in Zammel.
Zo tussen de weilanden naar Laakdal en vandaar door de tuin van De Merode
terug naar huis.
Een uurtje lekker gevlamd, blijft erg jammer dat je in Herselt de bossen niet in kan, maar dit vormt een waardig alternatief.
Bovendien leent dit tochtje zich uitstekend tot korte, krachtige trainingen om de conditie terug aan te scherpen.
Ben er al helemaal terug in, doet ongelofelijk deugd om terug op de fiets te kruipen
Volgend weekend 1e TT vh jaar doen, iemand suggesties?
Stukje tussen het kerkhof en de grot van Bergom,voor wie het daar niet kent, dit is één vd fijnste singletracks vd streek met bultjes, kombochten en al
Zo tussen de weilanden naar Laakdal en vandaar door de tuin van De Merode
Een uurtje lekker gevlamd, blijft erg jammer dat je in Herselt de bossen niet in kan, maar dit vormt een waardig alternatief.
Bovendien leent dit tochtje zich uitstekend tot korte, krachtige trainingen om de conditie terug aan te scherpen.
Ben er al helemaal terug in, doet ongelofelijk deugd om terug op de fiets te kruipen
Volgend weekend 1e TT vh jaar doen, iemand suggesties?
- buffel
- Mountainbiker
vandaag ondanks grieperig gevoel toch gaan fietsen na 20km was ik echt op en ben ik naar huis gereden toch nog goed voor 28km in 1u 27min
ps klein vraagje wat mij opvalt is dat ik op sommige stukken in het bos(technische stukken soms maar 10 per u) rijd en dit gedurende een geruime tijd en dat ik op andere stukjes ook maar 15 per uur haal is dit normaal bij veel van jullie of vlammen jullie overal gewoon hard
ps klein vraagje wat mij opvalt is dat ik op sommige stukken in het bos(technische stukken soms maar 10 per u) rijd en dit gedurende een geruime tijd en dat ik op andere stukjes ook maar 15 per uur haal is dit normaal bij veel van jullie of vlammen jullie overal gewoon hard