Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

23 KM waarvan de terril van Waterschei (een moeras, dus de eerste 3 dagen gewoon mijden)....de bossen van As/Lanklaar worden beter, veel plassen wel .
Canis Lupus
Mountainbiker

Post by Canis Lupus »

Vorig weekend en het weekend ervoor: groot deel van de MTB-route in Asse. Vooral vorig weekend veel fun met de sneeuw! De tenen vonden het nét iets minder leuk. :-) Verder door het weer en gebrek aan tijd nog niet veel gedaan de laatste twee weken.

Vandaag met geblokkeerde rug.... afwachten dus wat het dit weekend wordt.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

31 km in de bossen en heide...even op mijn patat gevallen in Opgrimbie, aan de Kikbeekbron (dacht dat het ijs weg was, maar het was nog hard genoeg .... zoef de fiets en de fietser.... mijn arme linker bil doet nog zeer.
Hier een streekfoto van gisteren
Image
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Terug van lang weg geweest! :lol:
Al meer dan een maand niet meer op de velo gezeten :oops:
Wel thuis op de rollekes en sinds een paar weken terug aan het fitnessen.

MAAR..mijne "opbouwfiets" is nu in de handen van iemand die er iets van kent en als die eindelijk in elkaar steekt, begin ik er terug aan, beloofd! :wink:
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

Spookvanhetbos wrote:31 km in de bossen en heide...even op mijn patat gevallen in Opgrimbie, aan de Kikbeekbron (dacht dat het ijs weg was, maar het was nog hard genoeg .... zoef de fiets en de fietser.... mijn arme linker bil doet nog zeer.
Hier een streekfoto van gisteren
Image
waar is da? 'peirdjes' int wild? :-D
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Terug van lang weg geweest
Het werd tijd. Als ge concurrentie wilt zijn voor mij in 2009 zou ik er maar stevig invliegen :wink: .
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Fietsje zou dit weekend al klaar zijn, zondagnamiddag als alles meezit zijn Maiden Voyage mee doen.

Kijk er naar uit!
saiko
Test team

Post by saiko »

de zaterdag 140 km gemaakt

eerst van Bocholt over de weg naar Overpelt om daar de TT te rijden en dan terug naar bocholt.

Daarna met nog een deel dorpsgenoten een wegrit gemaakt van 65 km ik met de mountainbike en de rest met de koersfiets
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

saiko wrote:de zaterdag 140 km gemaakt

eerst van Bocholt over de weg naar Overpelt om daar de TT te rijden en dan terug naar bocholt.

Daarna met nog een deel dorpsgenoten een wegrit gemaakt van 65 km ik met de mountainbike en de rest met de koersfiets
=D> goed geslapen zeker? :-D

ik vandaag ff tussen het blokken door, wegritje gedaan met de mtb, 51,5km, zalig int zonneke met de wind in de rug langs de Maas :drunk:
saiko
Test team

Post by saiko »

Kameel^ wrote:
saiko wrote:de zaterdag 140 km gemaakt

=D> goed geslapen zeker? :-D

ik vandaag ff tussen het blokken door, wegritje gedaan met de mtb, 51,5km, zalig int zonneke met de wind in de rug langs de Maas :drunk:
de zondag 45 km op de weg gefiets, daarna uurke geroeit en toen terug naar huis gefietst.

Daarna doesjke genomen en met de fiets naar mijn vriendin vertrokken (15 km enkel) tegen 4 uur terug naar huis gefietst.

Savonds om 6 uur naar Tessenderlo naar de frituur het rond punt waar de grote fiet 1,2 kg weegt :oops: (kreeg hem wel niet op #-o )
Post Reply