Zo 08/01/2012 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

ben bezig aan de foto's... Hoop ze vandaag online te hebben en dan post ik hier een link.
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

koenvgn wrote:ben bezig aan de foto's... Hoop ze vandaag online te hebben en dan post ik hier een link.
Hoeveel man is er eigenlijk komen opdagen gisteren?

www.dabbers.be
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

hebben iets meer dan 1000 bikers mogen verwelkomen zei het bestuur =D> Waarvoor nogmaals dank allemaal!!!

Hebben in totaal bijna 700 foto's, dus iedereen veel zoekgenot binnen enkele uren. Link naar de foto's komt zo snel als ze geupload zijn.

PS: de onfortuinlijke biker die is afgevoerd door de ambulance wilde via deze weg ook nog even iedereen bedanken die hem heeft bijgestaan ter plekke! In alle commotie was hij dit vergeten. Moest hij dit zelf lezen, laat eens weten hoe het met je is. En via deze weg ook nog van harte beterschap van alle Bevercrossers. Ik weet niet juist hoe erg het allemaal was, dus als er iemand iets van weet, horen we het graag!
Vanberingen
Mountainbiker

Post by Vanberingen »

******-tocht (en dat in mijne achtertuin).
Proficiat Bevercrossers (en andere medewerkers)
Tot volgend jaar.
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

Foto's zijn nog aan het uploaden maar je kan er al een aantal beginnen te bekijken.
Op onze website http://www.bevercrossers.tk staat een link naar de de foto's van deze TT.

We hebben geprobeerd om van zoveen mogelijk bikers een foto te maken. Dus hopelijk vind je jezelf wel ergens...
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

alle foto's zijn online!!!

Link staat op http://www.bevercrossers.tk!!!

Nog speciale bedankje voor mijn moederken en vaderken voor het maken van deze fotookes!!! :wink:
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Jouw moederken en vaderken hebben dat fantastisch gedaan Koen! Die waren idd super enthousiast aan het fotograferen, leuke mensen!

Knap dat jullie met zo'n kleine groep zulk een klasse-TT in elkaar steken =D> =D> =D>
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:( Ik zag ze in da cross-boske ijverig foto's maken, maar toen ik eraan kwam ruimde hij juist zijne camera op... Het zal voor volgend jaar zijn...
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Blijkbaar weer te laat vertrokken om deel uit te kunnen maken van deze schitterende fotogalerij. Het wordt tijd dat de Leuvenaren hun klok meteen gaan aanpassen aan het regerende winteruur. Op de Vossenberg was de evidentie soms zoek in het volgen van de pijlen en dat blijkt ook wel uit de foto's. Leuk toch dat we die man in het rood op het juiste spoor konden zetten en er ons, op uitdrukkelijk verzoek, uitvoerig wist voor te bedanken. Dit kon het fungehalte op deze TT enkel maar verhogen.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

koppigaard wrote:@Frits Motaar: ik denk dat jij met je filmpje van een paar bladzijden geleden heel wat bikers naar deze TT hebt gelokt. Mij heb je alvast weten te overtuigen. En daarvoor alvast bedankt!

Merciekes,daarvoor doen we het .... (o)
Het resultaat,weegt wèl op tegen al het werkt wat in zo'n filmpje steekt hé!
tot de volgende.... :lol:
Post Reply