Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

Zijn niet mijn dochters he , maar vrouwelijke leden van ons clubje noemen wij breydeldochters .
geertje wrote:
breydelzoon k wrote:Een aantal Breydel- zonen en dochters zullen aanwezig zijn op deze super tt .
Breydelzoon k, ik dacht da gij enkel een zoon had??? Lopen er dochters rond waar we geen weet van hebben???? :roll: :roll:

'k ga nu slapen, morgenochtend vroeg op een kopje koffie met m'n broer en daar zijn we. M'n kuiten jeuken als ik de foto's hierboven bekijk. :bounce: :bounce:

Tot morgen

geertje :wink:
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

We zullen ook met een aantal mtb Vio-sportief bikers aanwezig zijn!!
Tot morgen!

www.vio-sportief.be
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

De Ieperse Platte tubisten zullen er ook zijn
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Net terug,

Prachtige rit en even prachtig weer. Dus ideaal.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Alles perfect, slechts 1 bemerking: veel teveel volk onderweg, sommigen hebben niet eens kaas gegeten hoe men stuurt met een velo en anderen denken dat ze een koers aan het rijden zijn.
Nog nooit zoveel gejammer en gemekker gehoord tijdens een TT.
Jammer.
Mr-Michel
Mountainbiker

Post by Mr-Michel »

net terug, zeer mooie toer, vraag me af hoeveel % off-road deze was? toch misschien 1 kleine opmerking ivm de pijlen, misschien op sommige plaatsen pijltje meer hangen. wel goed zichtbaar door de linten die erbij hangen. in ieder geval den deze zie je volgend jaar zeker weer terug
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Prachtige tocht met super veel off-road,was genieten.Bij het vervangen van een lekke band juist over het brugje van de treinbielden was het de ene schuiver achter de andere #-o Onderweg paar keers geërgerd met paar koerskonijnen die het nodig vonden mij de pas af te snijden bij het terug invoegen van de track.Heb onderweg een grote vos tegen gekomen wat een beest 8-[ .2tussenstops,bepijling,emmerkes met decoratie :wink: ok.Op het laats de speelboskes was wroeten in de mulle ondergrond 8) ,kortom een zalige voormiddag gehad :drunk: .Bedankt Hertsberge & de bossen van Vlaanderen tot de noaste :-D
Fuel EX 9
Mountainbiker

Post by Fuel EX 9 »

Ik heb medelijden met de parkoersbouwers. Hoe kunnen jullie het volgend jaar nog beter doen? Zal lastig worden zulle...
Je kan maar op 1 puntje kritiek hebben en dat is dat er teveel volk was.
Paar keer in de file gestaan en den bike-wash moeten laten voor wat het was.
Allezins tot volgend jaar!
Senhae
Mountainbiker

Post by Senhae »

Ik ben net terug uit Hertsberge. Weinig aan toe te voegen aan het lovend commentaar. De bossen van Vlaanderen, Hertsberge de klassieker van alle veldtoertochten. Veel plezier aan beleefd. Proficiat en dank u aan alle medewerkers. =D> =D> =D> =D>
Volgend jaar kom zeker terug.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Zalige rit hoor... Amai! Idd heel veel volk, maar door de populariteit gaan we dat moeten leren aanvaarden denk ek. Nu goed, eens het slechte weer komt gaan dat er wel al een pak minder zijn! :wink:
Post Reply