Za 26/11/2011 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Deze klassieker is de rit uit Brugge meer dan waard. Jammer dat er geen bewaakte fiestenparking was
. Toch ingeschreven
(see topic Middelkerke jongstleden). Manier van inschrijven is me wel niet echt duidelijk. Je betaalt en krijgt totaal geen bewijs. Nu snap ik waarom er zoveel meteen het parcours opreden van de verste parking. Het zijn de transfers uit het Westen die het hem doen
.
héhé das een goei, die was ik vergeten..The Doctor 46 wrote:Straf dat ge die trappen zijt kunnen oprijden danSpark27 wrote:Daar word ik nu gelukkig van se...zalige tocht, ideaal weer, geen files om ergens omhoog of omlaag te rijden.
Daar rij ik met plezier 1uur met de auto naartoe,
de 58 gedaan en maar 3 x voet aan grond gezet .
2x aan de bevoorrading en 1x boven op terril 2 om van het uitzicht te genieten.
21km/h gem.![]()
![]()
![]()
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Top TT'ke !
Die Terrils zijn wel de moeite amaai ... Vooral dieje 1ste is serieus afzien. En ik had vooraf een filmke van de vorige jaren bekeken en da leek te doen, maar int echt ist toch wel wa anders.
Ben bovengeraakt en das fijn...
Zijn deze Terrils steeds open voor publiek ?
See ya next year...
Die Terrils zijn wel de moeite amaai ... Vooral dieje 1ste is serieus afzien. En ik had vooraf een filmke van de vorige jaren bekeken en da leek te doen, maar int echt ist toch wel wa anders.
Ben bovengeraakt en das fijn...
Zijn deze Terrils steeds open voor publiek ?
See ya next year...
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
We hebben er wel naast gereden, dus als je de weg kent (vroeger zat deze ook in het parcour, offroad naar boven en via de asfaltweg naar beneden). Om die echter al fietsend offroad boven te komen heb je echt wel een bergverzetje, zeer goede banden en veel power in de benen nodig. Is mij nooit geluktMichaël wrote:Ben ik nu slecht in tellen of zo? Bij mijn weten maar 2 terrils gehad. Die derde daar zijn we rond gereden. Ik heb nog speciaal gekeken naar pijlen, maar ik denk niet dat je die ook kon oprijden.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
master j wrote:Schone tocht. Denk dat de meeste met die derde "terril" het bergske van het freeride parcours bedoelen. Die terrils, vooral die eerste, waren toch zwaar. Zwaarder dan in Beringen. Maar wel kicken als je bovengeraakt. Ook een mooi uitzicht daarboven. De afdalingen waren makkelijker.
met die 3de terril bedoel ik de 3de terril met het asfalt wegje naar boven,waar we op het einde langs door kwamen,maar die de meesten rechts lieten liggen.
ps:filmpje is klaar,nu nog "online" zetten,dat duurt nog even....
- forrest
- Mountainbiker
ik sla deze tocht niet over, of ik moet ik echt niet kunnen. en dit om de rede dat dit een prachtige tocht is. ik had op mijn garmin 660 hoogtemeters met de 2 terrils, en die waren goed doenbaar. ik heb de 55 km gedaan, mijn gemiddelde lag vrij hoog, maar de conditie is nog goed doordat het nog goei weer is.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Ben om 13.00u gestart met 5 man,maar dat was al na 5km herleid tot 4,door zogezegd mijn aanvangssnelheid.En de vierde vloog er telkens af als het iets maar omhoog ging en wij zodoende steeds moesten wachten(al is dat niet zoooo erg).
This eens leuk om de pijltjes te volgen om niet zelf een route uit te stippelen iedere week in deze omgeving.Een erg mooie en zware tocht door de talloze kleine beklimmingen.
Soep met balletjes???? niets van gezien.Bepijling => prima:afspuiting=> prima(was de enigste)
This eens leuk om de pijltjes te volgen om niet zelf een route uit te stippelen iedere week in deze omgeving.Een erg mooie en zware tocht door de talloze kleine beklimmingen.
Soep met balletjes???? niets van gezien.Bepijling => prima:afspuiting=> prima(was de enigste)