Sram 10sp gripshift

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Real Epic '89 wrote:Hoi, er zal wel een reden zijn waarom de prijzen zo hoog liggen. Als ze hun producten daadwerkelijk beter maken/ soepeler maken heb ik het er wel voor over. Wel jammer dat we niet meer kunnen fijn schakelen voor.
De reden zal wel eerder met de verwachte vraag te maken hebben en niet zozeer omdat hun producten zoveel beter geworden zijn.
Nu, ik had wel een stevige prijs verwacht, maar 250 euro voor XX gripshifts vind ik er wel wat over #-o
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Kristof Huyck wrote:http://www.sram.com/news/new-10-speed-grip-shift

Er is enkel sprake van 2x10, dus het lijkt erop dat sram de triple rijders in de kou zet
hmmm, artikel is verdwenen van de site... geen goe nieuws vrees ik...

Ook bij 2 LBS nagevraagd of ze er iets van weten en iedereen tast blijkbaar in het duister... Zelfs de invoerder weet voorlopig blijkbaar van niks...
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ze zijn reeds te bestellen bij verschillende online shops hoor. Leveringdatum: april 2012.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Kristof Huyck wrote:Ze zijn reeds te bestellen bij verschillende online shops hoor. Leveringdatum: april 2012.
ik moet eerlijk zijn dat ik daar toch nie echt veel geloof aan hecht, aan die leveringstermijn... :-?
schwammie
Mountainbiker

Post by schwammie »

... bijgesteld naar vermoedelijk in de loop van juni 2012 voor de Belgische markt ... (vanwege een officiële bron)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

schwammie wrote:... bijgesteld naar vermoedelijk in de loop van juni 2012 voor de Belgische markt ... (vanwege een officiële bron)
Merci om het nog eens te controleren :wink:
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

schwammie wrote:... bijgesteld naar vermoedelijk in de loop van juni 2012 voor de Belgische markt ... (vanwege een officiële bron)
Klopt !!
Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

op de site van sram.com staat april 2012
freddie
Mountainbiker

Post by freddie »

April voor de amerikaanse markt, dan moeten ze nog in een container, die met op een boot gezet worden en dan moet die boot nog eens naar hier varen.
Geloof nooit dat ze voor juni of juli hier te leveren zijn.
Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

Ik heb me de aangepaste X0 besteld.

Normaal heb ik ze morgen
Post Reply