Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

Na vorige week Kampenhout, deze week voor de allereerste keer de andere kant van BXL komen verkennen vanuit het Meetjesland ... dit moet idd bijna één van de mooiste tochten zijn in Vlaanderen =D> . De 70km kan concureren met de Herdermarathon en gezien de 60+km's en de vele hm's de naam marathon meer dan waardig !!! (alhoewel ik de Herder dit jaar niet heb gereden wegens ziekte, dus is van 2010 geleden :oops: ). Door een mindere conditie toch behoorlijk moeten harken ... en na de tweede bevoorrading 2 x voor 55km gekozen waardoor ik op 66km uitkwam ... de W-cup booster kwam handig van pas voor de laatste 15 km (Dworp leek wel eindeloos groot :lol: 8)

hasta la proxima !
katrien.avalon
Mountainbiker

Foto's VTT

Post by katrien.avalon »

Op onderstaande link staan alvast een aantal foto's van de tocht:

https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink
stinji
Mountainbiker

Post by stinji »

prachtige rit. Schitterende organisatie. van het vele volk geen last gehad. Gestart om 10 uur. Volgend jaar kom ik zeker terug.
Bartje Dak
Mountainbiker

Post by Bartje Dak »

Prachtige rit!! De 70 km gedaan en zeer tevreden.
Mooi Parcours, zeer goede bevoorading en goede aprés!
Tot volgend jaar
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Ik heb mij goed geamuseerd op de 55 km
Bedankt organisatie !!
appel
Mountainbiker

Post by appel »

Mooie tocht =D>
Ik vond dat aanschuiven na de eerste bevoorrading zeker niet erg, beetje kennismaken met collega-bikers en wa zeveren eh :lol: (de "collega" die meende dat hij te belangrijk was om zoals iedereen aan te schuiven vond ik wel iets minder #-o )

De giftbag van de voorinschrijving bevatte inderdaad nuttige dingen =D>, bij mij zat er wel geen pomp in :(

tot volgend jaar
6700
Mountainbiker

Post by 6700 »

Ik kan alleen maar bevestigen wat hier reeds allemaal geschreven werd : super parcours , niet te onderschatten , maar volgend jaar toch bij goed weer, de 70 km eens proberen (nu de 55 gedaan). Proficiat EN bedankt aan de Dworpsebikers voor de vlekkeloze organisatie ! Doe zo voort.
STEVE M
Mountainbiker
Location: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit

Post by STEVE M »

Na een perfecte vrijdag in Ottenburg, nu een perfecte zondag in Huizingen/Dworp (met uitzondering van de lange file aan de golf na de 2e bevoorrading, is de 1ste keer dat ik dat meemaak in het MTB-en. Het leek de Brusselse Ring wel #-o ) ! 't Was af, spijtig dat het zonneke niet wou doorbreken. En bedankt voor de snelle foto's.
Merci Dworpse Bikers en tot de volgende.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Prachtige rit gereden in een toporganisatie.Leuke goodie-bag met voorinschrijving voor het vertrek en knallen maar ! :lol:

Alweer zorgde het droge parcours voor een massale opkomst..Als er een spat regen valt,blijft er al een vierde in bed liggen 's morgens natuurlijk
;-)

Bedoeling was om de 70 km te doen,maar toen ik om 11u50 de 3de splitsing 55/70 zag,toch maar besloten om de 55km te volgen wegens 'thuisverplichtingen' :oops: ..dat was toch de bedoeling eigenlijk,maar helaas.

Enfin,na de bevoorrading ben ik dat file-stuk aan het golfterrein met een 'local' als gids terug naar boven gereden en die heeft ons op het goede spoor gebracht via een leuk ommetje,zonder file...resultaat was natuurlijk dat ik 73km op de teller had bij aankomst #-o .

Laatste 10km nog op mijnen tutter gegaan in een afdaling met een verraderlijk bladerdek,bedankt aan de medebikers die allemaal vroegen of ik OK was.Toch 3u30 op de bike gezeten en mij echt kunnen uitleven op dit parcours , gemaakt door bikers ,voor bikers en dat heb ik gevoeld ;-) .Of om het met de woorden van Frans Verbeeck te zeggen : "'k Heb vandaag formidabel afgezien."

Merci Dworpse bikers,tot volgend jaar !
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

De Dworpse Bikers danken de vele bikers en biksters die vandaag afgezakt zijn naar Dworp/Huizingen =D> =D> . Jullie waren vandaag met 1952 bikers en biksters die de vele hoogtemeters getrotseerd hebben . =D>
Onze webmaster is overuren aan het maken want jullie kunnen nu al naar de foto's kijken : http://www.wcupclassicmtb.be/site/index ... 77&lang=nl

Voor onze 5de editie kunnen jullie alvast 11 november 2012 aankruisen op de kalender en we zullen zeker rekening houden met de opmerkingen die hier en daar te lezen zijn!

THANKS AND SEE YOU NEXT YEAR
Post Reply