Aangezien ik op een feestje moet draaien, ga ik zondag niet naar Genk. Ik was van zins om zondagnamiddag de Blosoroute te Dessel te rijden. Als iemand mee wil, laat maar iets weten.
Ik zou wel graag de drie lussen aandoen. Om wat km op bouwen. Dus niet te laat anders is het donker.
MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik zie het alvast wel zitten om het Bloso helemaal te doen dan...Wat is niet te laat?Is 14u te doen?of liever 13u?Ik ga eerst in Genk wat km afmalen...madness wrote:Aangezien ik op een feestje moet draaien, ga ik zondag niet naar Genk. Ik was van zins om zondagnamiddag de Blosoroute te Dessel te rijden. Als iemand mee wil, laat maar iets weten.
Ik zou wel graag de drie lussen aandoen. Om wat km op bouwen. Dus niet te laat anders is het donker.
- Nielskie
- Mountainbiker
Als dat ook zo'n super stukske wordt als daar langs dieje plas vlakbij Belgo Nucleair, dan kan die rode lus wel eens knap lastig gaan worden. Maar dat mag wel.
Als ik mij zondag overslaap en niet op tijd wakker ben om een toertocht te rijden, ga ik ook wel mee naar Dessel.
@Madness: Vertrekt ge met de bike vanuit Olmen? 't Is natuurlijk wel moeilijk om af te spreken want ik weet nog niet of ik me ga overslapen. 't zal 50-50 worden denk ik.
Als ik mij zondag overslaap en niet op tijd wakker ben om een toertocht te rijden, ga ik ook wel mee naar Dessel.
@Madness: Vertrekt ge met de bike vanuit Olmen? 't Is natuurlijk wel moeilijk om af te spreken want ik weet nog niet of ik me ga overslapen. 't zal 50-50 worden denk ik.
@madness,
Als ge om 13.00u in Dessel zoekt te vertrekken,dan sta ik om 12.30u onder de brug in Balen,dan hebt ge al zeker gezelschap.
Laat maar iets weten.
@piefke,
Overslaap u gerust (ge zult dan wel fit zijn ) ,dat tochtje naar Dessel kan alleen maar meevallen.
@$mokeyJoe,
Tip!! Als ge naar Winterslag gaat , houdt dan je horloge in de gaten , ge kunt nooit weten hé.
Als ge om 13.00u in Dessel zoekt te vertrekken,dan sta ik om 12.30u onder de brug in Balen,dan hebt ge al zeker gezelschap.
Laat maar iets weten.
@piefke,
Overslaap u gerust (ge zult dan wel fit zijn ) ,dat tochtje naar Dessel kan alleen maar meevallen.
@$mokeyJoe,
Tip!! Als ge naar Winterslag gaat , houdt dan je horloge in de gaten , ge kunt nooit weten hé.
@Supernaut: ik zal om 12.30 u onder de brug staan zoals vorige keer.
@Piefke: ik vertrek van bij mij thuis. Misschien kunnen we samen rijden. Anders om 12.30 u aan de brug bij bouwmaterialen Wouters. Of om 13.00u in Dessel. Je ziet maar.
Om de problemen van vorige keer te vermijden (wachten wegens misverstand) stel ik voor om gewoon een kwartier te wachten indien niet iedereen er is. Dus tot 13.15 u in Dessel.
Tot morgen.
@Piefke: ik vertrek van bij mij thuis. Misschien kunnen we samen rijden. Anders om 12.30 u aan de brug bij bouwmaterialen Wouters. Of om 13.00u in Dessel. Je ziet maar.
Om de problemen van vorige keer te vermijden (wachten wegens misverstand) stel ik voor om gewoon een kwartier te wachten indien niet iedereen er is. Dus tot 13.15 u in Dessel.
Tot morgen.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Yes!Het is me gelukt!
Vandaag gaan rijden met supernaut en madness.2 toffe gasten die blijkbaar ook goed de feeling hebben om door weer en wind te biken!
Met zelfs zo'n slecht weer zoals vandaag hebben we ons toch aan de afspraak kunnen houden.Ik vond het voor herhaling vatbaar,zeker als mijn conditie het toelaat om eerst een tt'ke te rijden en dan wat uitbollen in Dessel...of ergens anders in de geburen.
Het parcour lag er wel serieus zwaar bij: goe wa modder en zwaar trappen.Zoals madness zei : rije,rije...stoempe,stoempe!
We hebben de blauwe en de groene route genomen.
@ supernaut en madness : Merci hé manne!ik vond het fijn!Tot de volgende keer dus!Ik hoop dat ze jullie niet buiten hebben afgespoten thuis want het was ma friskes eene keer thuis!
Groetjes,
$mokeyJoe
Ps: @rasse : Het is nooit te laat om eens mee te rijden!
Volgende keer beter!Bij mij was de 2de keer prijs!
Vandaag gaan rijden met supernaut en madness.2 toffe gasten die blijkbaar ook goed de feeling hebben om door weer en wind te biken!
Het parcour lag er wel serieus zwaar bij: goe wa modder en zwaar trappen.Zoals madness zei : rije,rije...stoempe,stoempe!
@ supernaut en madness : Merci hé manne!ik vond het fijn!Tot de volgende keer dus!Ik hoop dat ze jullie niet buiten hebben afgespoten thuis want het was ma friskes eene keer thuis!
Groetjes,
$mokeyJoe
Ps: @rasse : Het is nooit te laat om eens mee te rijden!