de 60km gereden en rond de 65km uitgekomen ,wel veel last van de warmte
Gelukkig na een 30km toch wa ritme gevonden en kon ik de collega volgen
Pijlen vielen mee maar was opletten ,moeilijk te zien welke kant het was
Post by koppigaard »
Post by Hans wynants »
Post by PhilippeBiker »
Das dikke pech ,misschien even hier gaan horen dan denk ik wel da je tegen volgend weekend terug kan bollen: http://www.29squadron.com/product.php?id_product=76Hans wynants wrote:voor mij een duur tochtje geworden dankzij de slechte bepijling....
op een plek door enkele mannen voor mij vol in de remmen en een collega biker vol in met achterwiel,![]()
gevolg ; crest velg naar de vuilbak, achterderrie X.0 geraakt .
er zullen er mij wel zien wandelen hebben een stuk...
ik hoop nog een andere velg te kunnen laten spaken tegen volgend weekend... anders word het maar saai.
Post by PhilippeBiker »
Hé tamara,hopelijk heb je geen te erge schade of kwetsuren opgelopen en heb je de nodige gegevens bekomen van de biker .. tip next time mtb pakken en mee het veld inTamara Wuyts wrote:Hoi,
Ik was vandaag toevallig voorbijrijdster, met de koersfiets, van de toertocht. Daar waar de het parcours de straat over diende te steken ( aan de molen in Langdorp ) kwam ik onzacht in aanvaring met één van de MTB'ers.
In alle commotie en verwarring ben ik de gegevens vergeten te vragen van de MTB'er.
Kunnen jullie even terug contact met me opnemen?
Aan het startbord, tegen de nadars hadden we de verschillende pijltjes gehangen. Ik dacht dat de blauwe kleur in de mmeste gevallen dient om de kidstoer af te pijlen vandaar onze keuze. We zullen het onderwerp afpijlen zeker meepakken in onze bespreking van de volgende TT. Noteer 6 november 2011 al maar in de agenda'sRucher wrote:Om 8u samen met de Looky voor de 60 gegaan..super tocht alhoewel zoals al vaak vermeld toch even onduidelijkheid over peiltjes welke kleur te kiezen..gelukkig de gele gekozen en niet verkeerd gereden maar toch enkele keren vol in ankers en soms de richting moeten zeggen aan Looky terwijl hij voor me reed(denk met zonnebril moeilijker te herkennen)
Buiten dit super georganiseerde TT![]()
voor de organisatie..ook klein detail de aparte plek voor camionette
..ook wel makkelijk..na de 2de bv op een moment enkele medebikers aant staren naar de grond..enkele meters later duidelijk why..stonden vele bikers met lekke band..duidelijk sabotage van iemand
![]()
gelukkig heb ik pap in mijn tubless en ondanks dat op het einde wat vaart moeten minderen wegens wegschuivend achterkant..ne kilo druk is wa weinig voor mijn 96kg..wat betreft achterlaten vuil
![]()
al moet ik bekennen na een afdaling en bocht in los zand onderuit te zijn gegaan ik mijn busje aqarius kwijt geraakt ben..had het opgeraakt en terug weggestoken maar peins met het opleggen van mijn ketting terug kwijt gespeeld te hebben
![]()
63km op teller en voldaan naar huis..tot de next