Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Leuk tochtje ,

de 60km gereden en rond de 65km uitgekomen ,wel veel last van de warmte #-o ,blazen dak gedaan heb int begin ,geen voor geen meter

Gelukkig na een 30km toch wa ritme gevonden en kon ik de collega volgen

Pijlen vielen mee maar was opletten ,moeilijk te zien welke kant het was
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

De pijltjes! Niet de beste keuze, zo blijkt. Maar wat de Goorbikers in elkaar hebben gestoken, dat was af! De rest zoals de lege aquariusflesjes her en der, daar zorgen wij bikers altijd weer zelf voor. @ Soapwell, ik heb die binnenband ook zien liggen en laten liggen, zo heb ik me achteraf bedacht. Waarom stop ik niet en raap die op? Vorige week ben ik ook van alles kwijt gespeeld, het is echt niet altijd slechte wil. Toch betwijfel ik de uitspraak dat mountainbikers echte natuurvrienden zijn. De weggegooide verpakkingen blijkt bovendien het enige te zijn wat ons kan linken aan Gilbert en consoorten. Toch ook positieve dingen gezien. Een Knoet-familie met de jongste aan kop op een single track en niemand van de achtervolgers die zich daarover opwond. Alleen de haas ontbrak voor het perfecte Pasen-gevoel. Gorilla's zijn daar minder voor geschikt.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

voor mij een duur tochtje geworden dankzij de slechte bepijling....

op een plek door enkele mannen voor mij vol in de remmen en een collega biker vol in met achterwiel, :(

gevolg ; crest velg naar de vuilbak, achterderrie X.0 geraakt .

er zullen er mij wel zien wandelen hebben een stuk...

ik hoop nog een andere velg te kunnen laten spaken tegen volgend weekend... anders word het maar saai.
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Hans wynants wrote:voor mij een duur tochtje geworden dankzij de slechte bepijling....

op een plek door enkele mannen voor mij vol in de remmen en een collega biker vol in met achterwiel, :(

gevolg ; crest velg naar de vuilbak, achterderrie X.0 geraakt .

er zullen er mij wel zien wandelen hebben een stuk...

ik hoop nog een andere velg te kunnen laten spaken tegen volgend weekend... anders word het maar saai.
Das dikke pech ,misschien even hier gaan horen dan denk ik wel da je tegen volgend weekend terug kan bollen: http://www.29squadron.com/product.php?id_product=76
Die persoon zal je zeker verder helpen: http://www.bikepoint.be/nl/infos.php
PhilippeBiker
Mountainbiker

Foto's van toertoch

Post by PhilippeBiker »

Heeft er nog niemand de foto's van aan de 2de(of laatste) bevoorrading gevonden?
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Om 8u samen met de Looky voor de 60 gegaan..super tocht alhoewel zoals al vaak vermeld toch even onduidelijkheid over peiltjes welke kleur te kiezen..gelukkig de gele gekozen en niet verkeerd gereden maar toch enkele keren vol in ankers en soms de richting moeten zeggen aan Looky terwijl hij voor me reed(denk met zonnebril moeilijker te herkennen)
Buiten dit super georganiseerde TT =D> =D> voor de organisatie..ook klein detail de aparte plek voor camionette =D> ..ook wel makkelijk..na de 2de bv op een moment enkele medebikers aant staren naar de grond..enkele meters later duidelijk why..stonden vele bikers met lekke band..duidelijk sabotage van iemand [-X [-X gelukkig heb ik pap in mijn tubless en ondanks dat op het einde wat vaart moeten minderen wegens wegschuivend achterkant..ne kilo druk is wa weinig voor mijn 96kg..wat betreft achterlaten vuil [-X [-X al moet ik bekennen na een afdaling en bocht in los zand onderuit te zijn gegaan ik mijn busje aqarius kwijt geraakt ben..had het opgeraakt en terug weggestoken maar peins met het opleggen van mijn ketting terug kwijt gespeeld te hebben :oops:
63km op teller en voldaan naar huis..tot de next
Rucher
Mountainbiker

Re: Botsing

Post by Rucher »

Tamara Wuyts wrote:Hoi,

Ik was vandaag toevallig voorbijrijdster, met de koersfiets, van de toertocht. Daar waar de het parcours de straat over diende te steken ( aan de molen in Langdorp ) kwam ik onzacht in aanvaring met één van de MTB'ers.
In alle commotie en verwarring ben ik de gegevens vergeten te vragen van de MTB'er.
Kunnen jullie even terug contact met me opnemen?
Hé tamara,hopelijk heb je geen te erge schade of kwetsuren opgelopen en heb je de nodige gegevens bekomen van de biker .. tip next time mtb pakken en mee het veld in :-)
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Rucher wrote:Om 8u samen met de Looky voor de 60 gegaan..super tocht alhoewel zoals al vaak vermeld toch even onduidelijkheid over peiltjes welke kleur te kiezen..gelukkig de gele gekozen en niet verkeerd gereden maar toch enkele keren vol in ankers en soms de richting moeten zeggen aan Looky terwijl hij voor me reed(denk met zonnebril moeilijker te herkennen)
Buiten dit super georganiseerde TT =D> =D> voor de organisatie..ook klein detail de aparte plek voor camionette =D> ..ook wel makkelijk..na de 2de bv op een moment enkele medebikers aant staren naar de grond..enkele meters later duidelijk why..stonden vele bikers met lekke band..duidelijk sabotage van iemand [-X [-X gelukkig heb ik pap in mijn tubless en ondanks dat op het einde wat vaart moeten minderen wegens wegschuivend achterkant..ne kilo druk is wa weinig voor mijn 96kg..wat betreft achterlaten vuil [-X [-X al moet ik bekennen na een afdaling en bocht in los zand onderuit te zijn gegaan ik mijn busje aqarius kwijt geraakt ben..had het opgeraakt en terug weggestoken maar peins met het opleggen van mijn ketting terug kwijt gespeeld te hebben :oops:
63km op teller en voldaan naar huis..tot de next
Aan het startbord, tegen de nadars hadden we de verschillende pijltjes gehangen. Ik dacht dat de blauwe kleur in de mmeste gevallen dient om de kidstoer af te pijlen vandaar onze keuze. We zullen het onderwerp afpijlen zeker meepakken in onze bespreking van de volgende TT. Noteer 6 november 2011 al maar in de agenda's
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Blauw is bij mijn weten al altijd overal de kidstoer.
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

jaro wrote:Blauw is bij mijn weten al altijd overal de kidstoer.
Geen idee want ik rij nooit de kidstoer :lol:
Post Reply