Het zijn de stalenMirFlash wrote:Schoon in de lak.
Maar Ashima boutjes, als het de alu's zijn, zou ik toch vlug afdoen, als het nog gaat.
Geen risico's ze
Geen idee, nog niet mee gereden...CUBE-blackrider wrote:niet tevreden van het frame? Of wordt het frame een scott 29er?SD2E wrote:Als je interesse hebt, mag weg voor een kleine 500 euro. (440dollar+20dollar headset +95dollar shipping +115 dollar taks)LaurenZo wrote:Prachtige machientjes, kun je me de site van de 29 er eens doorgeven (pm) aub?
DNF'stematthy_bm wrote:ik heb u ng gezien in houffa ferme bak wel
vooral met de scott letters (hoeveelste waarde in houffa eigenlijk ?)
SD2E wrote:DNF'stematthy_bm wrote:ik heb u ng gezien in houffa ferme bak wel
vooral met de scott letters (hoeveelste waarde in houffa eigenlijk ?), reed op een 130e plaats bij de laatste meting denk ik.
Na een paar keer te moeten stoppen om mijn zadelpen terug omhoog te zetten heeft de zadelpen het in de laatste 10km begeven (kop van het boutje rondgedraaid) en mijn zadelpen is dan terug gezakt, bijna tot beneden. Klimmen lukte niet meer en heb het laatste stuk (WB parcours)niet meer gereden.
Redelijk wat problemen gehad, veel chainsuck waardoor de ketting dan vastzat tussen binneblad en bracket en dan nog de Bontrager 29-0 die paar keer leeggelopen is![]()
Voor de rest rijd een 29er heel goed, klimmen over wortels gaat moeiteloos en veel stabieler in de afdalingen.
ds pech hebbe, ik heb met geax saguaro 29/2.2 gereden en nooit problemen gehad zowel klimme als dalen
't ging normaal mijn laatste houffamarathon zijn maar nu 't zo ne afknapper geweest is wil ik natuurlijk revanche