Za 08/01/2011 Kemmel :: 13de Lockedyze Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vanmorgen 8u30 aan de start (hadden we afgesproken) eerst parking zoeken want 't was druk in Kemmel!
De eerste stroken verklapten al hoe de TT er zou uitzien ploeteren,baggeren maar al bij al opnieuw ne geslaagde tocht gereden
alleen jammer dat mijne achterdialleur er anders over dacht wel geteld 39.21 km op mijn tellerke.
Bevoorrading was weer tiptop inorde ook den après in de warme tent.
De eerste stroken verklapten al hoe de TT er zou uitzien ploeteren,baggeren maar al bij al opnieuw ne geslaagde tocht gereden
Bevoorrading was weer tiptop inorde ook den après in de warme tent.
- Moustache
- Kerstman
Vandaag met beperkte goesting gestart en dus onvermijdelijk geplooid. De 35 gereden, maar dit gecompenseerd met de Kemmelberg op het laatste. Filiep die me zou steunen viel al af op de Rodeberg met een tegensputterende ketting, waardoor ik dan maar met Rolling Stone een toerke deed van lokale drankgelegenheid naar de volgende (zonder binnen te gaan weliswaar.)
Geen kwaad woord over de organisatie en het parcours, maar iets te verzopen voor mij. Dat het maar vlug weer droger wordt en we klimmetjes en afdalingen kunnen rijden ipv glijden.
Een kort verslagje (ja, het was maar de 35 km hee) op de gewone plek gegooid.
Toch bedankt Kodo's voor alle werk.
Geen kwaad woord over de organisatie en het parcours, maar iets te verzopen voor mij. Dat het maar vlug weer droger wordt en we klimmetjes en afdalingen kunnen rijden ipv glijden.
Een kort verslagje (ja, het was maar de 35 km hee) op de gewone plek gegooid.
Toch bedankt Kodo's voor alle werk.
Samen met David en Mathias gegaan voor den dezen. De commentaren gelezen van de dag ervoor en we wisten wat we mochten verwachten. Onder het motto "blij dat ik glij " begonnen we aan de eerste off-road strook. Eigenlijk viel het al bij al nog goed mee.En het moet gezegd, die jonge gasten kunnen een goed stukje fietsen. Jong en onbezonnen stormden ze iedere helling op waardoor ik meestal een gaatje liet, die ik tegen het einde weer toegereden had. IK wilde nog wat reserve houden want het plan was om met de fiets nog de 30 km naar huis af te haspelen. Maar toch, chapeau voor de jeugd! Aan de eerste bevoorrading kwamen we ook onze Michel met zn broer tegen. Zonder dat we het wisten deed hij ook mee.Na een babbelke te doen reden we weer weg. Toen sloeg het noodlot toe, de achterversnelling van David raakte bijna in zn wiel. Waarschijnlijk een geplooide pad? Omdat we nog maar een paar 100m van de bevoorrading waren keerde David terug naar daar. Mathias en ik zouden de weg verder zetten maar we zouden dan de 55 doen omdat Mathias dan ook met de fiets naar huis moest. Aan de volgende bevoorrading die op miraculeze manier de derde was (wij dachten dat het de tweede was) dachten we dat we verkeerd waren maar der waren er nog en dus was het waarschijnlijk een foutje op op het affichke. Weer op weg. IK kon ondertussen niet meer op het kleine voorblad en met de kemmel in zicht begond ik me zorgen te maken. Toch de kemmel op geraakt met een kleine achterstand op onze contador
. Groot was dan ook onze verbazing toen we zagen dat we na 44km aan de aankomst waren. De fiets afgespoten en omdat we niet koud wilden krijgen naar huis vertokken met de fiets. De wind zat goed, het zonneke mooi uit, en toen ging dit varkentje met een lange snuit en een smile op zn gezicht onder de douche. Proficiat mannen weer een puike organisatie!!!!!!
De fotokes
http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
De fotokes
http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Ook onderweg hier en daar een fotootje genomen: http://picasaweb.google.com/werner.degr ... 3377661442
Proficiat Kodo's!

Proficiat Kodo's!
Vertrokken voor de 65 km deze morgen, maar al redelijk snel ingezien dat ik daar veel te lang ging over rijden en dan maar wijselijk voor een kortere afstand gekozen (45).
Na de commentaren van gisteren dacht ik dat het parkoers er berijdbaar zou bijliggen, maar dat was ferm misrekend. Zowat elke offroad strook was inmiddels in blubber gereden, waar het moeilijkste was om op de fiets te blijven. Toch op heel wat stroken voet aan grond moeten zetten (net zoals iedereen trouwens) en twee uitschuivers gemaakt.
De organisatie was zoals steeds top. Wat mij betreft een van de beste van het jaar. Jammer genoeg hebben ze nu al enkele jaren op rij de weergoden tegen.
Hopelijk volgend jaar eens in goede omstandigheden.
Uiteindelijk de 45 km uitgereden in net geen 2u30 met een gemiddelde van iets boven de 19. (De remmen volledig weg en de fiets tien kilo zwaarder).
Na de commentaren van gisteren dacht ik dat het parkoers er berijdbaar zou bijliggen, maar dat was ferm misrekend. Zowat elke offroad strook was inmiddels in blubber gereden, waar het moeilijkste was om op de fiets te blijven. Toch op heel wat stroken voet aan grond moeten zetten (net zoals iedereen trouwens) en twee uitschuivers gemaakt.
De organisatie was zoals steeds top. Wat mij betreft een van de beste van het jaar. Jammer genoeg hebben ze nu al enkele jaren op rij de weergoden tegen.
Hopelijk volgend jaar eens in goede omstandigheden.
Uiteindelijk de 45 km uitgereden in net geen 2u30 met een gemiddelde van iets boven de 19. (De remmen volledig weg en de fiets tien kilo zwaarder).
twas vet(tig) :)
Gisteren fel aan het twijfelen of ik zou afzakken naar kemmel maar wegens de comments gisteravond toch maar gedaan en heb er zeker geen spijt van.
echt wel een mooi parcours maar idd veel blubber.
Raar genoeg heb ik mijn voet bijna niet moeten neerzetten, toch leuk als de rest wandelde en jij kan blijven rijden
Mijne fiets is waarschijnlijk nog nooit zo vuil geweest, mijn crank kraakt nog altijd een beetje, de rest heb ik proper gekregen...
super bevoorrading trouwens, tot de volgende
Gisteren fel aan het twijfelen of ik zou afzakken naar kemmel maar wegens de comments gisteravond toch maar gedaan en heb er zeker geen spijt van.
echt wel een mooi parcours maar idd veel blubber.
Raar genoeg heb ik mijn voet bijna niet moeten neerzetten, toch leuk als de rest wandelde en jij kan blijven rijden
Mijne fiets is waarschijnlijk nog nooit zo vuil geweest, mijn crank kraakt nog altijd een beetje, de rest heb ik proper gekregen...
super bevoorrading trouwens, tot de volgende