effe gekeken op de witte gids:
[modderhator: Adres Filip verwijderd: beetje privacy en om geen problemen te krijgen. Je kan kijken in de witte gids blijkbaar.]
Dus allen opsturen die kerstkaartjes
Meirhaeghe sluit een comeback niet uit
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Voor wie graag een klapke doet met FM, ik ontving volgende mail:
Ik moet het nog eens bekijken, maar misschien dat ik eens ga kijken!nothing 's impossible wrote:Beste,
Komende zondag 5 december is mountainbiker Filip Meirhaeghe te gast in het TV1 programma Sportweekend.
Wij zijn nog op zoek naar geïnteresseerden om deze uitzending bij te wonen. Misschien heeft u of leden van uw club interesse om deze live uitzending bij te wonen.
De opname gaat door in de studio's te Vilvoorde. Wij verwachten de mensen omstreeks 21u00. Het einde van de uitzending is voorzien omstreeks 23u00.
Indien er interesse mocht zijn voor deze opname, of voor een van onze volgende opnames, kan u steeds contact met mij opnemen via dit mailadres of op het nr 0495.50.40.02
Sportieve groeten,
Sofie Uvijn
Productie Sportweekend
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Adri,
Voor mij is de flup genoeg gestraft hoor!!
Laat hem nu eens voortgaan met zijn leven !!!
Voor mij is de flup genoeg gestraft hoor!!
Laat hem nu eens voortgaan met zijn leven !!!
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik ben nu geen zware katholiek he maar in den bijbel staat zoiets vanA d r i wrote:En hij gaat het geen drie keer zeggen![]()
Moet een dopingzondaar wel een forum krijgen ?
" hij die zonder zonden is werpe de eerste steen " komt eigenlijk hier ook van pas he, ik geef toe dat wij zo geen fouten gemaakt hebben of hopelijk gaan maken maar iedereen hier zal toch wel al eens een serieuze fout gemaakt hebben zeker op een ander vlak of niet soms ?????
zoals NI zegt " Voor mij is de flup genoeg gestraft hoor!!
Laat hem nu eens voortgaan met zijn leven !!! " zo denk ik er ook over want door de Fluppe der steeds aan te herinneren gaat em ook niet uit zenne put geraken hoor dus geeft em tenminste ook nog een kans want een ezel stoot zich ( hopelijk ) geen 2 keer aan dezelfde steen.
Gizmo
Wie gaat er zondag naar de opnames van SPORTWEEKEND?
Ik vind dat we daar moeten zijn als advocaten van Filip Meirhaeghe en van onze sport. Want diene Frank Raes moet daar verleden keer uitgehaald hebben naar de Roel en dat kan niet vind ik! Als we daar zijn en hij zegt iets waar we ni mee akkoord gaan kunnen we hem uitjouwen of BHOE roepen of wat dan ook.
Ik ga is naar dat GSM nr bellen dat in de mail staat van "nothings impossible" en als ik binnen mag zal ik er zijn !!
Ik hoop jullie ook!! We mogen FM ni laten stikken na al wat hij deed voor ons en onze sport is het hoog tijd dat wij is iets terug doen voor hem !
Gino.
PS: Ludwig als je dit leest bel me dan is op als je gaat!
Ik vind dat we daar moeten zijn als advocaten van Filip Meirhaeghe en van onze sport. Want diene Frank Raes moet daar verleden keer uitgehaald hebben naar de Roel en dat kan niet vind ik! Als we daar zijn en hij zegt iets waar we ni mee akkoord gaan kunnen we hem uitjouwen of BHOE roepen of wat dan ook.
Ik ga is naar dat GSM nr bellen dat in de mail staat van "nothings impossible" en als ik binnen mag zal ik er zijn !!
Ik hoop jullie ook!! We mogen FM ni laten stikken na al wat hij deed voor ons en onze sport is het hoog tijd dat wij is iets terug doen voor hem !
Gino.
PS: Ludwig als je dit leest bel me dan is op als je gaat!
- A d r i
- Mountainbiker
Niks meer aan toe te voegen. Binnen een klein jaar kan hij terug zijn sport vertegenwoordigen. Tot dan heeft hij niks meer te zeggen tenzij het over zijn persoontje gaat maar geen uitspraken over de sport.A d r i wrote:Van mij mag hij terugkomen. Eerst wel zijn straf uitzitten.
Als mens is hij voor mij niet verandert. Als sportman heeft hij gesjoemelt.
Vergelijk het met Johan Museeuw, die mocht ook geen kommentaar meer geven na zijn veroordeling. Ik snap niet waarom de VRT Filip nu wel een forum wil geven.