nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

DAT mag je wel zeggen. 'k Viel bijna van mene stoel van het verschieten na het posten van mijn vorige bericht.
Guest

Post by Guest »

Het ziet er wel goed uit maar nu werkt bij mij plotseling alles zeer traag.
Zelfs veel trager dan vroeger (de versie)van een paar maanden terug). En ik heb juist een nieuw moederbord en processor (van 700 naar 2400) en nieuw grafische kaart gestoken (van Geforce MX2 naar Geforce FX5200). Daar kan het dus niet aan liggen.
Of komt dat door de ontwikkelingsfase?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

tbfkai wrote:Het ziet er wel goed uit maar nu werkt bij mij plotseling alles zeer traag.
Zelfs veel trager dan vroeger (de versie)van een paar maanden terug). En ik heb juist een nieuw moederbord en processor (van 700 naar 2400) en nieuw grafische kaart gestoken (van Geforce MX2 naar Geforce FX5200). Daar kan het dus niet aan liggen.
Het zou mij verwonderen dat het echt door de nieuwe layout komt. Deze template is beslist kleiner dan de oudste versie en is slechts een paar bytes groter dan die hele sobere.
Het kan best zijn dat er ergens een tijdelijke bottleneck bij uw provider ofzo zit, als het probleem echter blijft (morgen ook nog zo) wat mij zou verwonderen, dan zie ik wat ik kan doen.

Niet vergeten, jullie feedback wordt nog steeds ZEER op prijs gesteld.
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

'k hou zo niet van die felle kleuren...
...veel te opvallend voor als ik op 't werk eens 't forum wil bezoeken... :roll: #-o
Guest

Post by Guest »

Alle problemen opgelost, ook dat van die laatste/eerste pagina. Opera van versie 7.23 naar 7.54 geupgraded. Ook al een nieuwe lay out.
Dat wordt effe teveel voor Corneel :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

JFK wrote:
tbfkai wrote:Het ziet er wel goed uit maar nu werkt bij mij plotseling alles zeer traag.
Het zou mij verwonderen dat het echt door de nieuwe layout komt. Deze template is beslist kleiner dan de oudste versie en is slechts een paar bytes groter dan die hele sobere.
Het kan best zijn dat er ergens een tijdelijke bottleneck bij uw provider ofzo zit, als het probleem echter blijft (morgen ook nog zo) wat mij zou verwonderen, dan zie ik wat ik kan doen.

Snelheid opt internet is iets heel subjectief, als jij zegt dat het traag is dan kan dat aan vele factoren liggen. Aan deze layout is NIETS veranderd alleen dat er wat kleurkes zijn bijgekomen. Als je ECHT wil bewijzen dat het traag is dan post je best traceroutes maar heb geen zin om dat beginnen uit te zoeken, btw traagheid moet je aankaarten met je provider ;-)
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ik schoot bekans van mijne stoel!!!!
Dit is net iets te, goed voor een site maar niet voor een forum vind ik.

En met dat geel gaat ge de mensen teveel ophitsen, dat gaat de kwaliteit van de commentaren hier niet ten goede komen :wink:
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

TJ! wrote:'k hou zo niet van die felle kleuren...
...veel te opvallend voor als ik op 't werk eens 't forum wil bezoeken... :roll: #-o
'k Vind de kleuren ook nogal fel. Ze doen me nogal denken aan het logo van VISA bovenop de pagina. Nog een geluk dat visa geen fluo groene letters op een roze achtergrond gebruikt.
homeboy
Mountainbiker

Post by homeboy »

De vorige lay-out vond ik beter, deze kleuren zijn minder mooi. Maar dat is een kwestie van smaak.
Nu is het ook minder duidelijk of er in een forum-onderdeel nieuwe berichten staan of niet. Er is niet zo veel verschil tussen die dunne blauwe lijntjes en die dunne grijze lijntjes, daarvoor gebruik je beter een kleur die meer in het oog springt zoals rood of oranje.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

phille wrote:
JFK wrote:

Snelheid opt internet is iets heel subjectief, als jij zegt dat het traag is dan kan dat aan vele factoren liggen. Aan deze layout is NIETS veranderd alleen dat er wat kleurkes zijn bijgekomen. Als je ECHT wil bewijzen dat het traag is dan post je best traceroutes maar heb geen zin om dat beginnen uit te zoeken, btw traagheid moet je aankaarten met je provider ;-)
Bij mij niks traag, altijd snel geweest.
Nu gaan de kleuren waarschijnlijk onderwerp worden van nieuwe posts.
De vorige kleurkes waren zachter voor mijn ogen 8)
De overheersende witte achtergrond nu zal weer effe gewenning vragen..
Toch al een opmerkingske: de tekst in de quote-velden zou volgens mij meer in contrast moeten zijn dan de nieuwe tekst onder de quote-velden.
Post Reply