Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- klane shortwood
- Mountainbiker
-
hillmaster
- Mountainbiker
Post by hillmaster »
he phieke ben jij die meid met de blonde lokken met die ketting die je in elke afdaling hoorde kletteren doorgeen het ganse bos 
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
den impossible was als ik mij niet vergis op de 60km rit , op een gegeven moment kom je in een vrij open vlakte waarbij je zowel links als rechts naar boven kan rijden, de rechtse kant is meer in trappen vanwege de natuurelementen en gemotoriseerde tweewielers.
Zowel voor de rechtse als linkse kant waren pijltjes voorzien, als je bovenkwam was het direct naar links.
Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn...
De foto's van de goorbikers site zijn van picture 110 tot 120 genomen thv "impossible" (als ik juist ben natuurlijk)
Zowel voor de rechtse als linkse kant waren pijltjes voorzien, als je bovenkwam was het direct naar links.
De foto's van de goorbikers site zijn van picture 110 tot 120 genomen thv "impossible" (als ik juist ben natuurlijk)
-
joeke
- Mountainbiker
De reeks foto's die je opsomt zijn volgens mij opgenomen aan den extreme bar. 100m er voor waren we de steenweg naar Leuven overgestoken. Even een weg door en dan even, 5m, steil links naar boven, terug naar beneden en dan 30m klimmen.dirk999bis wrote:den impossible was als ik mij niet vergis op de 60km rit , op een gegeven moment kom je in een vrij open vlakte waarbij je zowel links als rechts naar boven kan rijden, de rechtse kant is meer in trappen vanwege de natuurelementen en gemotoriseerde tweewielers.
Boven moesten we scherp links waarna we terug links de bos indraaiden op de rand. Na 150m kwamen dan terug gepasseerd., ... .
Groetjes,
Joeke
Bedankt! Sta er zelf 2x op en mijn broer 1x. Ik vroeg mij alleen af of er nog foto's achterkomen? Of hebben jullie ze al uitgekuist en evt. mislukte foto's eruit gehaald?
Het is maar dat ik in het bos ook getrokken ben en die foto graag zou hebben (die twee foto's van mij zijn nu 2x al etend aan de bevoorrading
Alleszins nog eens bedankt voor een supertocht! De 2u onderweg tot bij jullie heb ik er met véél plezier voor over.