Northwave Celsius 2010

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
MaC'Red
Mountainbiker

Re: artics

Post by MaC'Red »

MC Tim wrote: We zullen kunnen afstappen volgende week in Gooik. Ik zie er al naar uit 8) =P~
Waarom afstappen ?? dan moet het toch al zeer slecht liggen zenne, mijn bull locks liggen er al op se. Nu de benen nog :roll: :roll:

best de schoenen meepaken zeker naar de foncé ??

MaC'Red 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MaC'Red wrote:
MC Tim wrote: We zullen kunnen afstappen volgende week in Gooik. Ik zie er al naar uit 8) =P~
Waarom afstappen ?? dan moet het toch al zeer slecht liggen zenne, mijn bull locks liggen er al op se. Nu de benen nog :roll: :roll:
MaC'Red 8)
In geval van hé, Mac'Red'je :lol:
Schoenen moet je niet meenemen. Ik had ze ook niet mee. Gewoon 4 korte voetbalstuds vragen...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

MC Tim wrote:
MaC'Red wrote:
MaC'Red 8)
In geval van hé, Mac'Red'je :lol:
Schoenen moet je niet meenemen. Ik had ze ook niet mee. Gewoon 4 korte voetbalstuds vragen...
Ah ik dacht al, tja het zal gaan beginnen zeker met de moddertochten, tot zolang het geen baggertoestanden zijn is het goed voor mij.

MaC'Red 8)
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Heb er mij ook een paar aangeschaft ik ben dat sukkelen met die overschoenen BEU!!
Ik koos voor de artic ze zijn toch iets warmer dat voel je direct.
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

ik heb ze zondag voor het eerst aangedaan tijdens de tt van kapelle op den bos en ze zijn fantastisch =D> =D> waterdicht en geen koude voeten gehad =D>
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Ik ben van plan ze nu zaterdag ook te gaan halen bij Van Eyck in geel. Maar zijn er tekorten ? Als ik zo hier lees gaan die goed de deur uit.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

The Doctor 46 wrote:Ik ben van plan ze nu zaterdag ook te gaan halen bij Van Eyck in geel. Maar zijn er tekorten ? Als ik zo hier lees gaan die goed de deur uit.
Bel gewoon eens voor je gaat hé. Helderzienden zijn we nog niet :wink: :lol:
Pieleman
Mountainbiker

Post by Pieleman »

johand wrote:Allé - zopas ook de Artics (+ gratis muts) gaan halen bij VE... Ziet er degelijk materiaal uit. Tegelijk SPD plaatjes laten opzetten, kwam op 167€
wie is VE???
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Pieleman wrote:wie is VE???
Van Eyck
peelken
Mountainbiker

Post by peelken »

heb vorige week pas een paar North wave celcius schoenen gekocht bij AS adventure in Hasselt.
Zijn nu in de herfstpromotie voor 129,00.
Post Reply