LOL ...weet je niets van afmontage, kleur en prijs ?s-biker gert wrote:2 carbonmodellekes: nen duuren 29 RC en nen iets minder duuren veu 't gewoen volk, aja en nen allu veu de meeloperspifte wrote:En de scales 29 ers ...nog niemand daar nieuws van ?el gordo wrote: hij heeft de link niet gezien op p. 7
voor mij voorlopig nog geenen 29, ik ga wachten op de tussenmaat
Scott 2011
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Kleur van de RC is terug zwart/geel/wit en kost 5600 €, het goedkoper model was denk ik met grijs/wit/zwart afgewekt en kwam op ongeveer 2600€ . Ik zal morgen nog eens te goei kijken of hetgeen ik hier broebel nog klopt.
De allu versie weet ik niet meer maar ik zal nog es kijken.
Goedkoopste allu versie is er al voor 1000€
De allu versie weet ik niet meer maar ik zal nog es kijken.
Goedkoopste allu versie is er al voor 1000€
Last edited by s-biker gert on Fri 06 Aug 2010 15:07, edited 1 time in total.
ik heb de zopas de nieuwe 899 getest samen met enkele dealer van belgie, ik moet zeggen ik ben echt overtuigd van dit model ondanks de hoge prijs maar dit is echt wel een geweldig idee om de platte achterbrug zoals op de cr1 modellen van scott van de wegfietsen om dit hierin toe te passen. De fiets reageerde echt super op afdalingen in met zijn 7,5kg is dit een zalig beestje om met te klimmen.
ook een keertje de 29 versies getest en ook van overtuigd in de zwiterse bergen alleen als het echt technische werk eraan komt ben ik er niet van overtuigd dat dit een meerwaarde kan bieden.
ook een keertje de 29 versies getest en ook van overtuigd in de zwiterse bergen alleen als het echt technische werk eraan komt ben ik er niet van overtuigd dat dit een meerwaarde kan bieden.
meer scott modellen:
http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/ak ... cott-2011/
http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/ak ... cott-2011/
- unclesamme
- Mountainbiker
Post by unclesamme »
Nieuwe scale 30 2011 besteld.
Heb hem wel nog niet gezien, iemand idee van het kleur of foto ?
Zou zwart mat zijn met witte letters
Heb hem wel nog niet gezien, iemand idee van het kleur of foto ?
Zou zwart mat zijn met witte letters
- unclesamme
- Mountainbiker
- unclesamme
- Mountainbiker
Post by unclesamme »