Za 22/05/2010 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- FM-Racertje
- Mountainbiker
Post by FM-Racertje »
Hallo iedereen, ben nieuw op dit forum. Ik kom ook met enkele vrienden af naar de herdermarathon voor de 45km + 10 misschien want de conditie is nog niet optimaal voor de lange afstanden. Met welke bandendruk rij ik best op dit parcour?
Zelfde als op andere parcoursen: iets tussen de 2 en de 2.5 afhankelijk van je gewicht.FM-Racertje wrote:Hallo iedereen, ben nieuw op dit forum. Ik kom ook met enkele vrienden af naar de herdermarathon voor de 45km + 10 misschien want de conditie is nog niet optimaal voor de lange afstanden. Met welke bandendruk rij ik best op dit parcour?
De wes zal er ook bij zijn (Grysperre +1)bushrider wrote:hoi , we zouden rond 7.30 starten , rij gerust meeTurfke wrote:Helaba Bush!bushrider wrote:grysperre's mogen hier natuurlijk niet ontbreken
we zouden wel durven de groten proberen
Wanneer ben je van plan om te vertrekken? De "groten" zal (nog) niet voor dit jaar zijn![]()
De 100 zie ik wel zitten maar dan aan een heel gezapig tempo en dan zal het nog afzien zijn voor mij![]()
. De kilometers niet, die hoogte(kilo)meters wel
We zien wel wat er van komt
we zullen het kalm aan doen we moeten zondag en maandag ook nog rijden hé
tot zaterdag dan ?
@ Turfke, ik zit met het zelfde probleem. vooral die hoogte (kilo) meters.
Met de nadruk op kilo
- jägermeister
- Mountainbiker
quote]
Op de 60km kan je de optielus niet volgen, enkel op 45, 100 en 125km.
Alle informatie over de optielus is hier terug te vinden: [url]http://www.herdermarathon.be/optielus.html[/url][/quote]
de +10KM is op 3KM van het einde van de 45, 100 en 125KM .
Zou het mogelijk zijn om eerst de 60KM of 80KM te rijden en dan 3KM terug te rijden van start/finish om dan de +10KM te rijden.
dus : 60+3+10+3= 76KM. lijk mij wel mogelijk.?
Op de 60km kan je de optielus niet volgen, enkel op 45, 100 en 125km.
Alle informatie over de optielus is hier terug te vinden: [url]http://www.herdermarathon.be/optielus.html[/url][/quote]
de +10KM is op 3KM van het einde van de 45, 100 en 125KM .
Zou het mogelijk zijn om eerst de 60KM of 80KM te rijden en dan 3KM terug te rijden van start/finish om dan de +10KM te rijden.
dus : 60+3+10+3= 76KM. lijk mij wel mogelijk.?
- wesley snipes
- Mountainbiker
Deze!! Die moet je gewoon gereden hebben...wesley snipes wrote:Zal deze worden of Brugse bossen![]()
![]()
![]()
help mij aub....
En dan met dit prachtig weer, het zal plezant worden!
Ik zal waarschijnlijk de 80km doen + 50km (thuis-start-thuis) wegens geen vervoer!
Last edited by La-Pierre on Thu 20 May 2010 19:46, edited 1 time in total.
- wesley snipes
- Mountainbiker
Post by wesley snipes »
de wes wrote:aaah herr Jägermeister. Jullie kunnen je eventueel aansluiten bij ons. We zijn van plan om 7.30 uur te starten. We hebben nl. wat kilometerkes te doenjägermeister wrote:Erika's Baaikers aanwezig.![]()
![]()
![]()
hoeveel km doen jullie?GOJ KOERSEN???