Zo 21/02/2010 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

het feit dat ze de tijd hebben om mij in da bos 3x op rij te trekken spreekt boekdelen over de snelheid waarmee ik passeerde en mijn huidige conditie #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

KUBA wrote:het feit dat ze de tijd hebben om mij in da bos 3x op rij te trekken spreekt boekdelen over de snelheid waarmee ik passeerde en mijn huidige conditie #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Misschien had de fotograaf een heel rappe dag ? :-D
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

katrien.avalon wrote:
KUBA wrote:het feit dat ze de tijd hebben om mij in da bos 3x op rij te trekken spreekt boekdelen over de snelheid waarmee ik passeerde en mijn huidige conditie #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Misschien had de fotograaf een heel rappe dag ? :-D
Ja,Ja,Ja,Ja dat is em , perfect excuus , t'ligt dus NIET aan ik maar aan den fotograaf 8)
Post Reply