RS8 bestaat niet hoor...MADRISTA666 wrote:Kwijlbak, komt er bij mij ook in maar dan de RS8 versie...devil biker wrote:
audi r8
172 900 €
420 pk
nog zo'n dreamcar gemaakt voor dagelijks gebruik!
show je droomwagen!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
toch wel, maar is RS-versie van de A8...jelleken wrote:RS8 bestaat niet hoor...MADRISTA666 wrote:Kwijlbak, komt er bij mij ook in maar dan de RS8 versie...devil biker wrote:
audi r8
172 900 €
420 pk
Ik dacht wel dat er een cabrio-versie van de R8 uit komt...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Bestaat wel die RS8 maar idd dikke versie van de A8, maar was mis dacht idd dat er van de R8 een "nog" sportievere versie bestond, excuseertimdelma wrote:toch wel, maar is RS-versie van de A8...jelleken wrote:RS8 bestaat niet hoor...MADRISTA666 wrote: Kwijlbak, komt er bij mij ook in maar dan de RS8 versie...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Zalig machien hé die Samba's, maar idd kost een fortuin als je 1 wil in degelijke staat! Bye the way men vorige foto's van Samba/barn niet gezien nog ietsje exclusiever... maar nog is zovéél duurderKresj wrote:bangelijk! die dingen zijn wel kostelijk tegewoordig...MADRISTA666 wrote:mocht het budget toch onbeperkt zijn, dit zijn een resem van auto's die zeker in de garage komen:
![]()
btw, iedereen met z'n GT500, de eleanor in de film is gewoon een omgebouwde hatchback en geen GT500
extra'tje: zalig om nen T1 een Porsche GT3 en Auston Martin zien voorbij te vliegen...
- devil biker
- Mountainbiker
TOCH niet! een S8 bestaat, een RS8 bestaat niet!timdelma wrote:toch wel, maar is RS-versie van de A8...jelleken wrote:RS8 bestaat niet hoor...MADRISTA666 wrote: Kwijlbak, komt er bij mij ook in maar dan de RS8 versie...
en die cabrio is al een tijdje geleden voorgesteld, die is er dus al, misschien rijden er zelfs al een paar rond.
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
Dat oranje vind ik maar niks, wat niet wilt zeggen dat ik hem niet in mijn garage zou willen.scurry wrote:Mijne maat heeft er zo ene (+ Audi R8 V10; Audi R8 en Range Rover Vogue) maar dan in zwart-oranje uitvoeringFlorian_53 wrote:Deze vind ik echt zalig!!
Porsche 911 gt3 rs![]()
BEENhard is die wagen en onvoorspelbaar op nat wegdek![]()
Sommige mensen weten met hun geld geen blijf he
wit met lichtblauw! zo is ie mooi!Florian_53 wrote:Dat oranje vind ik maar niks, wat niet wilt zeggen dat ik hem niet in mijn garage zou willen.scurry wrote:Mijne maat heeft er zo ene (+ Audi R8 V10; Audi R8 en Range Rover Vogue) maar dan in zwart-oranje uitvoeringFlorian_53 wrote:Deze vind ik echt zalig!!
Porsche 911 gt3 rs![]()
BEENhard is die wagen en onvoorspelbaar op nat wegdek![]()
Sommige mensen weten met hun geld geen blijf he