Maar de streek kennende gaat het er prachtig bijliggen. (behalve een paar stukken waarvoor we het toch een beetje doen, niet?)
Ik ga de 50km op mijnen boterham leggen voor mijn eerste TT ooit.
Alé veel plezier op uwen eerste TT,minartdim wrote:Allen afzakken ja, zeker al uit respect voor de organisatie en hun inspanningen.
Maar de streek kennende gaat het er prachtig bijliggen. (behalve een paar stukken waarvoor we het toch een beetje doen, niet?)
Post by BelgianTriple »
Asfalt ?Willy D wrote:ben eens benieuwd wat de org. gaat te vertellen hebben. Nu zal het er wel plezant bijliggen...maar na een nachtje vriezen vrees ik der wel wat voor![]()
@locals: hoe liggen de asfaltwegeltjes erbij...
Post by mahna-mahna »
Bedankt, maak er een mooie 6e van.Ridley Racer wrote:Alé veel plezier op uwen eerste TT,minartdim wrote:Allen afzakken ja, zeker al uit respect voor de organisatie en hun inspanningen.
Huldenberg word mijne 6de TT.
ik heb gehoord dat er over exact twee weken op zaterdag 35cm voorspeld wordt, dus die gasten kunnen nog niet klagen he.phille wrote:ik woon op 15km van de vertrekplaats, de sneeuw in de tuin blijft netjes liggen, dus tzal morgen nice bikig worden voor de vroege vertrekkers
Ik HOOP dat het wat vriest dan blijft alles wat vaster, glijpartijen denk ik niet, maar dat kan eigenlijk enkel de organisatie zeggen
Wel een kl*tescenario zo net nog voor je TT deze sneeuw ... hopelijk blijft er ni teveel volk thuis ...
Eugene,Iegienie wrote:ik heb gehoord dat er over exact twee weken op zaterdag 35cm voorspeld wordt, dus die gasten kunnen nog niet klagen he.