Merci voor de steun. Heel eerlijk, mijn vinger had ik niet mogen opsteken (ondanks dat ik bijna de gracht in lag), maar als die kerel me dan gaat beginnen volgen ....Feel Lucky Punk wrote:@ Old Skool: da's niet fijn(wat een heethoofd moet dat geweest zijn ? die had waarschijnlijk aan één of anders spul gezeten de neanderthaler, stonden z'n ogen op halfzeven ?
)
Mijn rit kon je ook niet echt geslaagd noemen ! Zelf kon ik me goed warm houden, maar dat kon niet gezegd worden van m'n drinkbus (drank bevroren waardoor er geen druppel meer uit kwam !)
Maar 't ergste vanal, een paar km na de tweede bevoorrading, trapte ik in de boter, geen grip of aandrijving meer (zat op een spinningfiets: 100 omwenteling en geen meter vooruit gaan) ! Ben geen techneut, maar iets in mijn achteras of zo was bevroren .....
Een cammelback, eventueel met wat extra isolatie help tegen vriesweer, maar na 30 kwam ook uit de mijne nikske meer
Uw breuk klinkt als bevroren body: cassette grijpt dan niet meer aan op achteras. Niet echt duur om te vervangen als je een standaard naaf hebt.